2011. július 23., szombat

Konyhatündér



Igen, igen ma játszok konyhatündért. És persze holnap is. Ebédre frankfurti leves készült anyu által és közösen csináltunk túrógombócot. Mindegyik nagyon finom lett, de a mai nap csúcspontja a cukkinis quiche lesz. :) Már nagyon várom, hamarosan neki is esünk. És ha beválik a recept akkor este posztolom egy bejegyzés formájában.

Aztán tegnap voltam a városban, barátnőmet meglátogattam munka közben (focifesztiválon, amiről egyszer többet is fogok mesélni) és nagyon jól éreztük magunkat még ebben a rossz időben is. Végigpoénkodtuk a meccseket, beszámoltam neki az aznapi vásárlásunkról anyával. Mert vettem új szemhéjtust, méghozzá tégelyeset és lilát (<3) és persze hozzá ecsetet is. Essence gel liner-t Berlin Rocks (03-as) verzióban. Azon kívül volt még a zöld verzió a boltban, de nekem nem tetszik a zöld és nincs is zöld szemhéjpúderem, mert nem is áll jól.
És akkor a saját képeim az ecsetről és a tusról:

 Ma volt is szerencsém kipróbálni, mert bementem a városba vezetni. Mivel én nem pályázok a beauty blog szerepkörre és teljesen egyetértek Nikivel a tust illetően, ezért inkább akit ez érdekel, az nézze meg mit írt róla Niki itt.
Könnyen használható, bár én még sosem vettem tégelyes tust, ezért picit félve fogtam meg az ecsetet, de nagyon könnyen tudtam vele vonalat húzni, úgyhogy azoknak is tudom ajánlani, akik eddig nem használtak tégelyest. :)


Imádok vezetni!!  Már csak 5 órát kell kötelezően vezetnem a forgalomban mielőtt vizsgázni mennék, de persze az oktatóm majd megmondja, hogy mennyi órát ajánl majd pluszba, ha kell. :) Már alig várom, hogy vezethessek. Ti hogy vagytok a vezetéssel? Van már jogsitok? Álomautó?
- képek: google, saját -

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a szemhéjtus :)
    Az ecsetet hol vetted és mennyiért? Nekem is kell ^^

    VálaszTörlés
  2. a tus ugye 895 huf, az ecset meg mellette volt a polcon 495 huf-ért, müllerben egyébként, itt vidéken. mind2 essence :) de biztos, h minden nagyobb dm és rossmann is tart :)

    VálaszTörlés
  3. Dejó, köszi az infókat, nekem is kell, szeretnék egy pár új sminkcuccot a gyűjteménybe ^^

    VálaszTörlés
  4. én meg mióta vágytam egy színes tusra, ne tudd meg :) és a lila ugye jól is áll, mert kis kék szemű vagyok. még vmi királykéken gondolkozok. :)
    milyen jellegű sminkcuccokat vennél?

    VálaszTörlés