2011. július 21., csütörtök

Mai napom és hétvégi tervek

Ma elég hosszú egy napom volt. Viszont már reggel megérkezett Dóritól rendelt micimackós nyakláncom és kitűzőm. Már nagyon vártam így nagyon örültem nekik. :)
Ha tetszenek Dóri ékszerei, akkor őt elérheted itt. A blogjában természetesen megtalálod az elérhetőségeit (facebook, e-mail).
A nap többi részében pedig gondolatban már a hétvégét terveztem. Anyunak ugyanis szabadnapot adtam a konyhában. És ha minden igaz, holnap tudok találkozni barátnőmmel is. Már nagyon várom, hogy egy kicsit kibeszéljük magunkat, hiszen ránk fér. A hétvégén remélem vezetni is tudok menni és emellett bele kéne férnie a konyhás teendőimnek is... kíváncsian várom a végkifejletet.

Ezenkívül csupa jó dolog történt ma. Talán azért is, mert jól kezdődött a nap. :) Írtam reggel egy e-mailt a makeup plaza-nak és kb 10-20 perc múlva válaszoltak is. Sajnos tényleg limitált kiadás lesz az Oh So Special paletta, pár munkanap múlva már rendelni is lehet tőlük és csak várni kell, hogy ideérjen a csomagocska. 
Aztán megnéztem a blogot és örömmel vettem, hogy már 2 rendszeres olvasóm is van. Köszi lányok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése