2011. július 26., kedd

Stormclouds

Úgy érzem magam, mintha viharfelhők gyűlnének körém... Ma valahogy nem az én napom volt, Karcsival is ma vitatkoztunk egy sort a kocsiban, pedig tudom, hogy igaza volt. Én tudom, hogy képes leszek levizsgázni a forgalomban elsőre is, csak kicsit pesszimista vagyok és figyelmetlen, ahogy közeledik a vizsga. Nem tudom miért valójában. Nagyon szeretek vezetni és tudok is, de néha úgy felidegesítenek az olyan autósok, mint amilyennel ma is találkoztunk... aztán persze ez meglátszik a vezetésemen. Ezen kéne változtatni meg azon is, hogy picit jobban figyelnem kéne. 
De ez olyan nehéz...
Nah de evezzünk könnyedebb vizekre. Néha már azon kapom magam, hogy a jövőmet tervezgetem. A távoli jövőmet, a családot, a gyerekeket, a kutyust, a férjet, a lakást... olyan jó lenne átugrani pár évet és a nehéz dolgokat csak kézhez kapni, nem?

Vidám képek következnek! És egy vallomás: még soha nem voltam vidámparkban. Remélem egyszer sikerül oda is eljutnom. Ennél nagyobb álmom: NEW YORK <3


All time favourite: Chrysler building


Statue of Liberty


Red Balloon Flower Sculpture


Manhattan Bridge
 További úticél: Santorini






- képek: weheartit, google -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése