2011. július 31., vasárnap

Weekend

A hétvégén még nem jelentkeztem újabb bejegyzéssel, így azt hiszem itt az ideje kicsit életjelet adnom magamról. Lássuk, mi is történt velem az elmúlt pár napban.

Először is, utaztam kb. 4 órát Pestre és péntek este meg is érkeztem. :) Mondanom sem kell, természetesen nagyon fáradtan. A bullterrier találkozó miatt jöttem, ami szombaton volt. Ééés nagyon finomakat sütöttem. Ismét megcsináltam a cukkinis quiche-t, ami másodszor is nagyon jól sikerült. Aztán csináltam málnakrémlevest is. Ez volt a szombati ebéd. Reggel már látszott, hogy nem lesz pocsék idő, így tesómmal elmentünk ebéd után meglesni a sok bullterriert. 


Mikor odaértünk az erdőn keresztül kicsit csalódott voltam, mivel a helyszín elég kicsi volt, és csak olyan 20-30 bullterrier gazda és kutya lézengett. Egy ideig még kintről szemlélődtünk, aztán úgy döntöttünk, hogy ez a találkozó tényleg azoknak jó, akik rendelkeznek kutyussal. Szóval hazamentünk, meg egy picit benéztünk westendbe esernyőt kutatni... Már vagy 10 éve megvan az esernyőm és elkezdte felmondani a szolgálatot.
Aztán ma ebédre ismét cukkinis quiche-t ettünk és elkészítettem egy adag sárgabarackos pitét. :)

És hamarosan hazautazom, ami 3 órás út lesz... :P
- képek: google, saját -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése