2011. július 20., szerda

Welcome

Sziasztok! 
Az új blogom, vagyis a The life of Princess Leila-t azért hoztam létre, mert úgy éreztem szeretnék egy személyesebb jellegű blogot is. Egyszer már próbálkoztam személyes bloggal, de 1-2 év után valahogy megszűnt a vállalkozó szellemem hozzá. Vagy csak nem voltam elég kitartó.

Most egy amolyan welcome poszttal indítok, amiben egy-két mondatban megismertetem magam :) Tehát 20 éves vagyok, Lillának hívnak (a Leila hercegnő nevet pedig kedves ismerőseimtől kaptam amiért olyan kis hercegnős vagyok, legalábbis ezt mondták én pedig elhiszem, és tudom, hogy van benne valami). Egyetemre járok Budapesten, a BKF-re, nem tudom hányan ismeritek/nem ismeritek, de ez most nem fontos. Amúgy vidéken élek egy faluban és szabadidőmben futni járok, nyáron napozok, amennyit csak tudok és Sleek makeup szerelmes vagyok. :) Ezen a blogon kívül vezetek még egyet, ami sportról szól. 
A kép a hétvégén készült, amikor nővéremmel az állatkertben voltunk, Pesten.
Azt hiszem ennyit mondhatok most, de biztos vagyok benne, hogy idővel sokkal több dolgot is megtudtok majd rólam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése