2011. augusztus 21., vasárnap

8 kérdés 8 válasz

Úgy gondoltam, hogy ma egy tag-es kitöltős kérdezz-felelekkel jövök. Tesóm blogjában láttam ezt a konkrétat és megtetszett. Tehát a válaszaim és a kérdések.

1. Miért kezdtél el blogolni?
Ez egy elég egyszerű válasz lesz tőlem. Szerettem volna valahol megosztani az élményeimet, a véleményemet dolgokról. És nagyon jól esik a tudat, hogy olvassátok az írásaimat. Régebben szerettem volna újságíró lenni, de ezt a pályát inkább meghagytam másoknak. Szóval az írás szeretete is biztosan közrejátszik egy kicsikét.

2. Ha bárhová utazhatnál a világon és a pénz nem számítana hova és miért mennél? 
Ez lesz a kedvencem. :) Előszöris, ha Magyarország közelébe mennék valahova az biztosan Görögország lenne, mégpedig Santorini. Imádom azt a helyet, a stílusát, a mediterrán környezetet, a tengert. És azok a szép épületek... :)
 Aztán távolabbra is mennék, New Yorkba. A kedvenc városom és nem igazán tudom megmondani miért is. Talán mert mindig is városinak tartottam magam. És mert a legjobb cuccokat tutira beszerezném, amikor ott járnék, amiket persze itthon nem lehet kapni.
Aztán persze meglátogatnám még Londont, Párizst és Miamit is :)

3. Van/volt olyan tanárod aki mély nyomot hagyott benned, befolyásolt téged és a személyiségedet? Ha igen, akkor hogyan?
Őszintén? Nem nagyon hiszem, hogy volt olyan, aki pozitívan befolyásolt volna. Talán egyet tudok mondani, akit szerettem és sokat segített nekem. 

4. Ha egy híres emberrel tölthetnél el egy napot, akkor ki lenne az és mit csinálnátok?
Tesóm erre a kérdésre biztosan tudja a választ, de veletek is megosztom. Shannon Leto-val tölteném el azt a napot, Jared Leto bátyjával.
 Hát mit csinálnánk? Azt hiszem vagy New Yorkban mennék el vele valamerre várost nézni vagy Budapesten vezetném körbe. Persze az egy napból szívesen csinálnék 10-et. :D Még beülnék vele meginni vmi finomat, mondjuk ha tél lenne akkor forró csokit. :)
Talán még Adam Levine-nel is megtenném ugyanezeket.

5. WC papír. Felülről vagy alulról lógjon le a "füle"?
Ha ezt valaki komolyan gondolta, akkor az egy picit beteg.

6. Egy dolgot újracsinálhatnál az életedben. Mi lenne az? Élnél a lehetőséggel?
Nos, lássuk csak. Az ember alapvetően tesz sok dolgot, amit akkor abban az adott pillanatban helyesnek vél, aztán kiderül, hogy nem volt olyan jó ötlet. Sok ilyen van, de azt hiszem nem változtatnék rajtuk. Mert ezek tesznek azzá aki vagyok, ezek a dolgok tanítanak is minket erre-arra. Csak nyitott szemekkel kell járnunk.

7. Mesélj a házi kedvenceidről! (ha vannak)
Szeretném, ha lenne legalább egy kiskutyám, de még nem jött el az ideje saját kutyát tartanom. Így hát házi kedvencem sajnos nincs.

8. Nagyvárosban, kisvárosban vagy faluban laksz?
Jó kérdés. Mikor hol. Legtöbbet suliidőben Budapesten vagyok. Egyéb időkben össze-vissza. Faluban lakunk 11-2 éve, de előtte kisvárosban laktunk, így igazán nem mondhatom, hogy falusi lennék. Én inkább városinak tartom magam, legyen az kicsi vagy nagy. :)
- képek: weheartit, google -

2 megjegyzés:

  1. Imádom a képeket, és örülök, hogy te is kitöltötted. Tetszik az első kérdésre a válaszod. :)

    VálaszTörlés