2011. augusztus 18., csütörtök

Blushes

Második adag M.U.P.-os megrendelésem ma érkezett meg a postával. Azt hiszem egyre inkább meggyőznek a Sleek termékek és persze az is, hogy a M.U.P.-nál vásárolni jó. :)

A mostani rendelésem 2 db pirosítót tartalmazott, mint már említettem, vettem melléjük 2 ecsetet. Egy Santorini limitált kollekciós (barbie pink) és egy Pixie Pink pirosítóval gazdagodtam. Kiszerelését tekintve 8 grammosak, ami egy jó darabig biztosan elég lesz. Először nem tudtam elképzelni, hogy milyen méretű lesz, de mikor megláttam egyből a husi szó jutott eszembe. Mérete: 6,5*4,5 cm, de ez képeken nem látszik igazán.
Természetesen csináltam pár képet magam is, mert szeretném megmutatni és mert szeretek fotózni.




Santorini rajtam. elég volt egy leheletnyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése