2011. augusztus 28., vasárnap

Difficulties

Nehézségek mindig akadnak. Például ma nálam is volt ilyen, sőt azt hiszem a tegnapi sem az én napom volt egészen. Ma a mosógépből elfolyt a víz (nem szó szerint a mosógépből csak nem jut eszembe a neve annak a csőnek, ami kifolyatja a vízet). Szóval lecsúszott a kád széléről és elárasztotta a fürdőt. Aztán meg győztem feltakarítani. xD

Tegnap pedig rizsfelfújtat csináltam, de valahogy nem lett az igazi. Talán azért is, mert a konyhai mérlegünk még mindig nem jó, így csak nagyjából lettek a mennyiségek annyik, amennyi kell. De azért elcsemegéztem belőle ma is. :) 

Tegnap estére jött egy kis lehűlés, ami szerintem kb reggel 11-ig, délig tartott, mert azóta nem voltam kint a házból, de akkor jól esett egy kis kellemes kereszthuzat a lakásban. Végre!!!
Ma jó sokáig tudtam aludni és nem csináltam magamnak ebédet sem, mert már volt elég kaja a hűtőben, csak melegíteni kellett. Ezen kívül tartottam ebéd után egy kis ruha rendszerezést a szekrényeimben, és egy darabig biztosan jól fog kinézni a szekrény. :)

Most pedig tervezek, de kezdek belezavarodni ebbe a sok információba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése