2011. augusztus 27., szombat

Feel the rain

Esőt akarok! Bármennyire is utálom, most igazán eshetne már. És lehetne ősz is. Nem tudom honnan jött ez a nagy legyen hűvösebb érzésem, bár sejtem, hogy azért mert ezek a 40 fokok nem normálisak. De az sem tetszik kifejezetten, hogy már nem lehet 4 évszakot elhatárolni. Tavasz és ősz sincs igazán, inkább csak telet és nyarat tudok megkülönböztetni.





Nem tudom, lehet most többen rámcsodálkoztok majd, de azt hiszem várom a sulit. Bár az nekem még kicsit odébb van, hogy elkezdődjön... csak októberben kezdünk, de pont ezért várom már. Akkor már nem lesz az a 30 fokos rohadós meleg, mint most. :) xD





Telet még nem szeretnék, de egy jó kis hűvösebb időnek örülnék. Most van is egy-két esős dal a tarsolyomban, mindegyik nagyon jóó :) Az egyik Pitbull & Marc Anthony: Rain Over Me-je, a másik a Compact Disco-tól a Feel the Rain. Mindegyiket nagyon sokszor hallgatom mostanában. Aztán persze egy új kedvencem Adele: Set Fire To The Rain c. dala, amit például az MR2 Petőfin lehet sokat hallani.  





Amúgy ma, hétvége lévén nem csináltam semmi extrát, nem rohangáltam a városban sem, mindössze összedobtam egy rizsfelfújtat magamnak ebédre, mosogattam, mostam, teregettem és még vár rám holnap egy kis takarítás is. :)
- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése