2011. augusztus 10., szerda

Sleek

Ááááááááá. Azt hiszem ez a mai napomra igen jellemző és találó szó. A napom elején a mérgemet éltem ki benne, most pedig az örömömet fejezi ki.

Végre megérkezett az első makeuplaza-s rendelésem, egy limitált szériás Sleek Oh So Special i-Divine. Annyira gyönyörű, hogy először csak pillogtam, hogy tényleg ilyen szép-e vagy csak álmodok. Már az sem lepne meg. Nagyon tetszett a doboza, amiben küldték, és nem kellett szétszaggatnom sem, ahhoz, hogy hozzáférjek, pedig én eléggé szétszaggatósan tudok doboz nyitni. :) Azt hiszem szavakkal nehéz lenne leírni pontosan mit éreztem, mikor megláttam. Ma már kisminkeltem magam, de holnap kipróbálom végre. 
Amúgy a palettát nagyon sokan szeretik, mert úgy lett kitalálva, hogy minden bőrszínhez, mindenkinek jól álljon. 

Képek: 




Kinek van már ilyen szépsége? Vagy bármilyen Sleek termék. Tervezitek, hogy vásároltok valamit a makeuplaza.com-ról?
Puszi mindenkinek

4 megjegyzés:

  1. Tetszik. És tök jó, hogy csupa olyan szín, ami tényleg bárkinek jó lehet. És gyönyörű a doboz meg az egész fantasztikusan ízlésesen van megcsinálva. Szép. :)

    VálaszTörlés
  2. szerelmes lettem belé hnap le is tesztelem, vmi szépet akarok alkotni :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jó színek :)

    VálaszTörlés