2011. augusztus 31., szerda

Újdonságok

Az aktualitások a következők: tegnap megismertem Adele: Someone Like You című számát, aminek kapcsán majdnem írtam egy bejegyzést, de végül nem tettem. Aztán ma megvettem a H&M-ben a már említett táskát, amit kinéztem. Rózsaszínt vásároltam, bár még győzködtem magam a feketével kapcsolatban. Sajnos a barna lett volna a választottam, de újra és újra megnéztem és inkább a rózsaszín mellett döntöttem. Volt még fekete, barna, kék és szürke színekben.

Ismeritek Viola blogját? Imádom az oldalát. Volt neki régebben is, még az is él, de szerintem már csak ideig, óráig. Na szóval a lényegre térek: a régi blogján találtam nagyon jó tutorial-okat, amik közül már párat ki is próbáltam a Sleek palettámmal. Vannak szem, arc és száj tutorialok, de én nem szeretem a rúzsokat, pontosabban nekem nagyon szárítja a számat, így hát nem használok, de az tény, hogy nagyon tetszik a Sleek Pout Polish és sok jót hallottam róla. A lényeg, hogy nagyon tetszettek, így biztos, hogy többet is ki fogok próbálni. Ti is tegyétek ezt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése