2011. augusztus 5., péntek

Yesterdays

Húha, tegnap sokminden történt, de nagyrészt az esti órákról szeretnék mesélni most. :)
Barátnőimmel Dórival és Szaszával elmentünk a Memphisbe. Ez egy kávézó/koktélozó és emellett lehet billiárdozni is, amiről meg eszembe jut, hogy ezer éve voltam utoljára. :) 

Szóval este beültünk beszélgetni, nagyon jól is jött, mert 2 hete beszéltünk legutóbb, azóta pedig annyi minden történt. Dórinak például szülinapja is volt, így hát meghívtam egy rövidre. Pontosabban Baileys-re. Aztán választottunk egy-egy koktélt és azt iszogattuk. Naná hogy én tequila sunrise-t ittam. :) Sajnos ez nem Budapest így hát utolsó busszal kellett hazamenni, ami 22:40-kor volt. Viszont megbeszéltük az ismétlést is. :)

És akkor néhány kép, outfit és smink, plusz a mai szerezeményeim.
Pulcsi: C&A
Póló: Mango
Leggings: Calzedonia
Sál: vidékről ajándék
Öv: nadrághoz volt
Nyaklánc: ajándék
Óra: Too Late
Táska: anyué volt


Vettem 4 db merített papírt, hobbiboltban, csomagolni ajándékot. De jó, hogy legközelebb csak decemberbe kell majd ajándékot csomagolni. :)


Balról jobbra: pink, barna, lilás rózsaszín, és bordós sárgás rózsaszín. Darabja 110 ft volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése