2011. szeptember 10., szombat

Alarm

Hétvégén nem mentem haza vidékre, így hát értelemszerűen Pesten vagyok, és ma egészen spontán rohangálós napot tartottam. :) Voltam az Árkádban, amitől amúgy sem lakok messze, de most volt okom is bemenni. Erről később még biztosan hosszabban mesélek majd.
Ha már Árkád, akkor benéztem a Tezenis-be is, és megállapítottam, hogy nagyon szépek a fehérneműk, kb a fél boltot felbírnám vásárolni. :) Bár nem csak a Tezenis-sel vagyok így.

Amiről azt hiszem még nem is mondtam semmit, az az, hogy pénteken DM-es bevásárláskor megláttam és megvettem egy essence-es műszempillát. Oké, tudom, milyen mű meg stb. De még soha nem próbáltam ki és úgy éreztem eljött az ideje. Szóval már utánakérdezgettem egy-két embernél, hogy hogy is kellene feltenni meg mik a trükkök, és nemsokára ki is próbálom és megosztom majd a tapasztalatokat is. Úgy vagyok vele, hogy egyszer élünk és próbáljunk ki dolgokat, amik nekünk tetszenek/vonzanak. Szóval meglátjuk mi lesz belőle.
Aztán... megnéztem ma a Hanna-gyilkos természet c. filmet, egész jó volt, bár kicsit sokat futkároztak benne. Tegnap este a Vanishing on 7th Street-et néztem meg, de nem is tudom elég érdekes volt. A Hanna is és a Vanishing on 7th Street is thriller, bár én mindenféle filmet megnézek, de ez most valamiért annyira nem jött be. 

És végül olyat mondok, amilyet szerintem még soha: várom a hétfőt. :)

2 megjegyzés:

  1. nekem is van essence műszempillám, de még nem volt alkalmam kipróbálni. :) szívesen olvasom majd róla a posztot. :)

    VálaszTörlés
  2. engem most nagyon érdekel, hogy fog kinézni, meg miképp működik a dolog. :) úgyhogy ezért nem is akarok nagyon várni a kipróbálással. csak hétvégén meg nincs értelme feltenni.

    VálaszTörlés