2011. szeptember 23., péntek

Love and affection

Imádat van errefele, mégpedig 2 dologgal kapcsolatban is! A mai nap vásárlással telt el, mégpedig a Blahán. Mivel az Árkádban tegnap jártunk nővéremmel, és az Aréna picit messzebb van, így esett a választás az Europeumra.
Bementünk a H&M-be, sok időt el is töltöttünk, köszönhetően a 2 emeletnyi ruhának és egyéb kiegészítőknek. Igazából egy körömlakkot néztem ki, a Taupe nevű nude lakkot, amit Carmenesque blogjában láttam meg és szerettem bele rögtön. :) Egyből kettőt vettem, mert a boltban is nagyon szépnek láttam. Annyit le kell szögeznem, hogy gyönyörű szép és teljesen elégedett vagyok, már ki is kellett próbálnom! :)

H&M-ben tesóm vett egy táskát és egy Cherry névre keresztelt körömlakkot. 

Ezután bementünk Deichmannba és gazdagabb lettem a már a blogban bemutatott magassarkú fűzős cipővel. Álomszép :)
Este hazaérve még be is vásároltunk Sparban, vettünk a holnapi ebédhez husit, krumplit, majonézt, rizst stb. Holnap ugyanis (mivel apu is itt ebédel, feljött ma hozzánk) párizsi szeletet fogunk készíteni, majonézes borsó-kukorica salátával, plusz apunak rizs lesz a köret, nekünk pedig krumpli. Igazán laktatóan hangzik, nem igaz? Mai vacsora pedig krumplis-cukkinis-virslis rántotta volt. Hasonlóan finom és laktató... :)

4 megjegyzés:

  1. gyönyörűek,ez a cipő valami álomszép *-*

    VálaszTörlés
  2. köszi :) és az összes létező színben felpróbáltam :) és mindegyik nagyon nagyon szép. <3

    VálaszTörlés
  3. A cipő nekem is nagyon tetszik, na és a lakk színe is szép.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. oh, i love the brown!! xoxox

    jaleesj.blogspot.com

    VálaszTörlés