2011. szeptember 13., kedd

Misery

Hol is kezdjem? Mondjuk hétfőnél. Tegnap volt egy kisebb szülinapozós-ünneplős-pezsizős nap. Igen, tudtam, hogy ez lesz, és ezért vártam már annyira a hétfőt. Jó nap volt. :)

És tegnap ki is próbáltam a műszempillát. Kisebb-nagyobb sikerrel, persze. A jobb oldallal tökjól elboldogultam, levágtam belőle, amennyit kellett, a ragasztó is jól fogott, de a bal oldallal bénáztam egy sort, és mivel már késésben is voltam, így jobbnak láttam leszedni. Tehát elnapoltam a debütálást. 

Tegnap lett vége a True Blood 4. évadjának és olyan izgi dolgok történtek benne, hogy őszintén remélem hogy hamarosan jön a folytatás is. Azt hiszem nem árulok el nagy titkot, hogy drukkolok a Sookie-Alcide románcnak, hátha... :)


Aztán ma volt időm a szobámra. Kitakarítottam, aztán a nappaliból az elpusztult virágomat is leápoltam, vagyis ha jobban fogalmazok akkor kidobtam a kőszikla kemény földjével együtt. Aztán a fikuszkát fel kéne tölteni földdel, de beszéltem anyuval és mondta, hogy azt majd apu elintézi vmikor. Csak ezért meg persze remélem másért is feljönnek majd egy hétvégére. Egész nyáron nem voltak meglátogatni minket, pedig terveztünk ezt-azt. Most vannak fontosabb dolgok is odahaza.
- képek: google -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése