2011. szeptember 18., vasárnap

Ocean breeze

Ma megjött a kedvem a sminkeléshez, és hát ezt alkottam. Egy szimpla farmerkék szemhéjfestéket használtam felül, és az új Essence-s szemceruzámat alulra. :) És mikor kilakkoztam a körmeimet is, akkor tűnt fel, hogy mennyire jól passzol a két szín egymáshoz. Tulajdonképpen nagyon hasonló színe van a lakknak és a szemceruzának.
Tegnap sütöttem körtés pitét, és megint nagyon finomra sikerült. Ezen kívül tegnap tudtam meg az ösztöndíjról ezt-azt, de sajnos nem tudom meg előre, hogy mennyit fogok kapni, majd csak utalás napján. Nem igazán mondhatom, hogy örültem volna, hiszen így teljesen kiszámíthatatlan... Így tervezzem meg a Glamour-napokat... Na mindegy is, valahogy biztosan megoldom. De az biztos, hogy megyek és már van egy barátnőm, aki biztosan ott lesz velem :) (remélem addig nem változik úgy a program, hogy ne tudnánk a 3 nap valamelyikén elmenni együtt)

2 megjegyzés: