2011. szeptember 22., csütörtök

Poll

Egy szavazást tartok ma, mert szeretnék egy új telefont venni, és kell is, mert a minap betört a képernyője. :P Hát mostanában elég sok ilyen negatív dolog történik velünk, de remélem már nem tart sokáig ez az időszak.
Tehát Nokia telefont szeretnék. A két választottam a C3 gold és C2-02.
Képek:
C3 gold


C2-02 (létezik dual sim-es verzióban is, érintőképernyős, van hozzá billentyűzet is)


 Örülnék, ha kommentben megírnátok, hogy nektek melyik tetszik jobban. Köszi :)
- képek: nokia, google -

4 megjegyzés:

  1. nekem a második tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  2. nekem az első van, a c3, és imádom:)) bár nekem szürkéskékben van, ilyenben szerettem volna, csodaszép:)én rá szavazok:)

    VálaszTörlés
  3. én is a C3 felé húzok, régebben kinéztem, de a C2-02-t láttam élőben és egészen szép. bár szerintem az első lesz. :) remélem mielőbb meg tudom venni ;)

    VálaszTörlés
  4. nekem c3 am van pinkben,és az eddigi legjobb nokiám:) 1 hétig bírja az akuja, és mindent tud amit kell :

    VálaszTörlés