2011. szeptember 9., péntek

Questions for questions

I've got a question: Would you ever dance with me like that? ÓÓ imádom, új kedvenc bandám van, a Neon Trees. Ez a dalszövegrészlet pedig a Girls and Boys in school c. dalból van. Hallgassátok meg, ha tetszik a rock zene.

Tegnap este elmentem nővéremmel Mystery Gang koncertre, a ZP-be. Ez volt az utolsó ZP-s koncertjük a srácoknak, mert ugye bezárnak 1-2 héten belül (pontosan nem tudom mikor). A lényeg pedig az, hogy nagyon jó bulit csináltak. Mi 8-ra értünk oda, kezdés 8:30-kor volt. Természetesen első sorból buliztuk végig a koncertet, ahogy már jól megszoktuk. Tegnap még közvetlenebbeknek tűntek a srácok, mint legutóbbi szintén ZP-s fellépésükön. :) Ja, és amíg nem felejtem el, fellépett Gangsta Zoli is egy dal erejéig. Imádom őket, mindig nagyon jó hangulatot csinálnak. Amúgy annak, aki nem ismerné őket: rockabilly-t játszanak. Én tavaly ismerkedtem meg a zenéjükkel, gólyabálon, amikoris ők léptek fel 20-as évek témájú party volt.
Képek innen

Hazafele a buszon még énekeltünk is (már ahogy) :). aztán tesóm megszólalt, hogy ott van ám egy kamera. és rámutatott a helyre. erre én: jólvan, nem is fognak hülyének nézni, ha megnézik a felvételt :)

Egyszóval tegnap jó napunk volt.

1 megjegyzés: