2011. szeptember 3., szombat

Újabb tag-es kitöltős

Úgy gondoltam ma egy tag-es kitöltős kérdezz-felelekkel jövök, plusz megosztom veletek, hogy tegnap este, mindössze 1 hét alatt megérkezett a jogsim! :) Úgyhogy ma már ki is kellett próbálnom a családi autót. Nagyon jó érzés volt, persze teljesen más, mint amin tanultam.

És akkor lássuk a 20 kérdést-választ.

1. Mi az, ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Ez vicces, hiszen ilyet csak egyet tudok mondani, az pedig a ruha. Meztelenül még soha nem hagytam el a házat. :) Na jó, viccet félretéve legtöbbször a telefonom nélkül nem megyek sehova, bár volt már rá példa, hogy azt is tudtam nélkülözni.

2. Kedvenc sminkmárkád?
Egy olyan márkára teszem le a voksom, ami számomra új. Ez pedig a Sleek. Nagyon örülök, hogy rátaláltam, hiszen tényleg fantasztikusak a termékeik. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

3. Kedvenc virágod?
Rózsaszín tulipán. Mostanában jöttem rá, hogy valami különlegeset szeretnék kedvenc virágnak, és rájöttem, hogy ez a valami a tulipán. Imádom, olyan szép és nem megszokott/elcsépelt, mint a rózsa.

4. Kedvenc ruhabolt?
Hm... van pár kedvencem, de olyat nem tudok mondani, ami abszolút kedvenc és pénztárcabarát is. Talán: H&M. Itt vettem sok szép ruhát, nagyon jók a leárazások, de ezen kívül még szeretem a Bershka-t, C&A-t, meg még pár olyan boltot is, ami nem az én pénztárcámhoz van szabva.

5. Kedvenc parfüm?
Amit most használok. Morgan: Love. A Replay-t is szeretem, elég sokáig használtam azt. :)

6. Magassarkú vagy lapos?
Kényelem szempontjából lapos. Viszont, ha vizsgára megyek akkor inkább magassarkút veszek fel. Szerintem egy nőnek mindenképpen kell 1-2 magassarkú is, függetlenül attól, hogy szereti-e vagy sem. Nem kell mindennap hordani és ezzel meg van oldva.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Jó kis kérdés. Ez a félévem mindenképpen nagyon jól sikerült, ösztöndíjra is esélyes vagyok, vagyis biztosra veszem, hogy kapok. :)

8. Kedvenc színed?
Rózsaszín. Sokáig tiltakoztam ellene általános végén és középsuliban is, de sokat változtam és rájöttem, hogy mindig ez marad a kedvencem.

9. Szoktál energiaitalt inni?
Régebben ittam, de már leszoktam róla. Ideig-óráig hat, de hosszútávon csak rosszabb lesz.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Igen!

11. Szeretsz úszni?
Szerintem nem tudok, pedig tanultam is, bár ha olyan helyzetbe kerülnék, hogy az életem múlna rajta, biztosan azt mondanám, hogy tudok úszni. :) Amúgy szeretek úszikálni. :) Én csak így hívom azt, amit csinálok a vízben... :)

12. Villával eszed a sült krumplit?
Miért? Mivel enném? Igen, villával, ahogy azt illik. Csak akkor eszem kézzel, ha mekis kaját eszek.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Ez most testápoló, kézkrém vagy arckrém? Na mindegy, a kedvenc testápoló (merthogy hidratál) a Nivea SOS Regeneráló testápoló extra száraz bőrre. De szeretem még a Garnier Intenzív Hidratáló testápolóját extra száraz bőrre (tudjátok a piros).

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Nos, szeretnék, de nem minden áron. Persze, minden lány arról álmodozik, hogy mi lesz, ha talál egy "herceget", családot alapít stb. De amilyen árak vannak az esküvőpiacon... nem tudom, mikor fogok tudni megfizetni egy szép esküvőt.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Hát... a bunkó, jogsival rendelkező, de közlekedni nem tudó sofőrök eléggé fel tudnak húzni. És a helyzettől is nagyban függ, hogy mennyire könnyű engem felidegesíteni.

16. Érdekel a szellemvadászat?
LOL. Hát nem tudom. Azt sem tudom léteznek-e szellemek valójában...

17. Van valami fóbiád?
Nem szeretem a pókokat, a bogarakat, az ízeltlábúakat és ha meglátok egyet egyből hozom a porszívót vagy valami papírzsepit, ilyesmit, hogy eltegyem őket láb alól.

18. Rágod a körmeidet?
Régen elég hosszú ideig rágtam, de már szerencsére leszoktam erről a káros szokásról.

19. Volt már halálközeli élményed?
Nem, azt hiszem még nem.

20. Kávézol?
Ha korán kelek és nagyon fáradt vagyok megiszok egyet. De csak napi 1-et. Persze biztos lesz kivétel, amikor többet fogok.

Remélem valaki érdekesnek fogja találni, és esetleg lesz 1-2 ember, aki kitölti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése