2011. október 6., csütörtök

Coelho

Coelho-t olvasok. Tesóm nagyon szereti, és jó sok könyve van tőle, én pedig már régen olvastam. Fel kéne frissítenem a könyvespolcom egy kicsit. Már mindent elolvastam róla. :P Újra pedig csak egy-két könyvet szoktam elolvasni. Szóval kértem tőle egy jó olvasnivalót, és hát Coelho-ra esett a választása. Méghozzá Az ördög és Prym kisasszony-ra. Angolul van meg neki, így hát angolul olvasom, de biztosan van olyan jó magyarul is. Egyelőre várom, hogy milyen izgi vége lesz, aztán majd megírom, hogy hogy tetszett.

Az a lényeg, hogy mindenkiben megtalálható a jó és a rossz.
"I discovered that confronted by temptation, we will always fall. Given the right circumstances, every human being on this earth would be willing to commit evil." Ami annyit tesz röviden összefoglalva, hogy ha a megfelelő körülmények adottak, mindenki képes elkövetni gonoszságot. Azt hiszem ez igaz lehet.

Kicsit más téma, de gondoltam megosztok egy képet tegnapról, plusz azt is, hogy hazautaztam a mai napra, aztán holnap hajnalban utazok vissza Pestre, shoppingolni! :)

Visszatérve Paulo-hoz következő könyv, amit szeretnék tőle elolvasni az A fény harcosának kézikönyve (aki olvasta, leírhatná, hogy tetszett-e neki).
Ti olvastatok már Coelho-tól bármit? Mit gondoltok róla? 
- képek: google, saját -

3 megjegyzés:

  1. Kedvenc idézetem ebből a könyvből:
    “So you see, Good and Evil have the same face; it all depends on when they cross the path of each individual human being.”
    ― Paulo Coelho, The Devil and Miss Prym
    Amúgy magyarul is nagyon jó. Először a könyvtárból úgy olvastam :D

    VálaszTörlés
  2. mondjuk olvasni jobban szeretek magyarul, filmet nézni pedig inkább angolul :)

    VálaszTörlés
  3. tizenegy perc! Egy éjszaka alatt végeztem vele.. de a Zarándoklat is nagy hatással volt rám. Viszont nekem Coelhohoz hangulat kell :)

    VálaszTörlés