2011. október 22., szombat

Good things do happen

Ma vásároltam magamnak egy új körömlakkot, egy lilás-kékes csillámos Catrice lakkot, a Dirty Berry-t. Nagyon tetszett az üveg alapján, és most nem akarom kilakkozni a körmömet, hiszen holnap még nyers husit is fogok vagdosni, és azt hiszem ez nem tenne neki jót, szóval nézegetem a neten képek alapján, és tetszik! 
Kíváncsian várom, hogy holnap este kipróbálhassam. Igaz, nem adtam fel, hogy egy rózsaszín körömlakkot is vegyek, de úgy tűnik még nem találtam meg az igazit ebből.
Plusz egy H&M-es inget is kinéztem, de úgy tűnik nem fogok sehol találni belőle 34-esben! Pedig ez nem is olyan méret, amiből lehetetlen lenne, főleg ha 32-től kb 46-os méretig van! Na mindegy, nyitott szemmel járok és figyelek.
Addig is egy kép az új lakkról: (saját fotókat később teszek fel)
- képek: google -

2 megjegyzés:

  1. wowww this colour is absolutely AMAZING!!!!!!

    ♡ Pei Ting

    WhimsicalityInDisguise.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. thanks, and it is really an amazing colour :)

    VálaszTörlés