2011. október 27., csütörtök

Hard days are coming

Kedden már írtam itt a blogon, hogy valami jó dolog történt velem, de még nem akartalak beavatni titeket, egészen tegnapig, amíg minden hivatalossá nem vált. 
Szóval tegnap aláírtam életem első munkaszerződését! Suli mellett fogok dolgozni, részmunkaidőben a Tezenisben, a Váci utcai üzletben! Holnap lesz az első munkanapom, persze előzőleg már részt vettem egy próbanapon is, igaz azt a Westend-es üzletben végeztem.
Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, képzelhetitek! Erre kelni reggel azért elég jó érzés. :) Persze tudom, hogy nem lesz könnyű, hogy a sulira is jusson időm, de emiatt nem aggódom, megoldom majd valahogy. :)
 Szóval holnap kezdek, aki gondolja lessen be reggel/dél körül.

Ma még abba is belemélyedtem, hogy kiválasszam a végleges szakdolgozati témámat, és sikeresen kilőttem a 8 lehetőségből 3-at, így már csak 5 olyan téma maradt, ami még szóba jöhet. Hát, lassan neki kéne kezdenem megírni a vázlatát is, aztán konzulensnek felkérni egy tanárt. Persze akárki nem lehet konzulens (of course)... szóval még ezzel sincs megkönnyítve a helyzetünk. De én bízom benne, hogy sikerül mindent időben és az lehet majd a konzulensem, akit szeretnék is felkérni rá, plusz a témához is lesz elegendő anyagom.
Easy days are over now...
- képek: tezenis -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése