2011. október 8., szombat

Haul és outfit

Tegnap bevásároltunk kicsit tesómmal. Glamour-napok még 2 napig (ma és holnap) tart, szóval aki tervezte, hogy megy, annak még van egy kis ideje. Itt Pesten már pénteken elég nagy tömeg volt, dél körül alig tudtunk leülni tesómmal ebédelni...
Tehát, akkor mit is vettem? Egy ingruhát, egy harisnyát és 2 pólót. Ebből 2 kuponos volt, szóval nem tudom ti hogy vagytok vele, de én csak ennyit tudtam felhasználni most. 
Balról jobbra: kék, rózsaszín póló: Bershka, harisnya: Tezenis, ingruha: Pimkie
Először elmentünk az Árkádba, ahol barátnőmmel előre megbeszéltük, hogy dolgozik (Tezenis-ben) és így meglátogattuk, plusz nézelődtünk, és megvettem a harisnyát. :) Aztán benéztünk Orsay-be, Retro-ba, végül a Pimkie-ben találtam 32-es (!) méretben ebből az ingruhából, felpróbáltam és megvettem.
Végül a napot a Vörösmarty téren zártuk, ahova Bershka miatt mentünk, mert kinéztem ezt a pólót, és végül 3 színben próbáltam is, mindegyik jól állt, de végül ez a liláskék és a rózsaszín lett. Ezekre nem volt kupon, de így is nagyon megérte, mert darabja 1995 Ft volt. Kár, hogy csak ebben a két színben volt kis méretű, mert még egy barnásban is gondolkodtam, de végül elvetettem. Rájöttem, hogy van egy barna pulcsim, plusz sok cuccom pompázik a barna különböző színeiben. És idén szeretnék színesebben öltözni ősszel is meg télen is. Annyira lehangoló a sok fekete, fehér, szürke...

És akkor ígértem outfitet, ami tulajdonképpen az újonnan megvásárolt ruhákról készült.

Szerintetek harisnyával is jól néz ki? Vagy inkább csak farmer és leggings? 

Voltatok már Glamour-napozni? Mit vettetek?  

2 megjegyzés:

  1. nagyon jól állnak az új cuccok :) én az ingruhát inkább csak leggingsszel és farmerrel venném fel,de ha nyáriasabb szín lenne,akkor nyáron simán amúgy is :)

    VálaszTörlés