2011. október 4., kedd

Missing you

Le vagyok törve. Ma ilyen kedvem lett, miután elmentem tesómmal körülnézni a Glamour-napok miatt, hogy mire is fogok pénzt kiadni. Nos eléggé úgy fest a dolog, hogy a harisnya lesz az egyetlen biztos dolog, amit megveszek. Aztán a többi meg változó, hiszen semmit (jelzem valóban semmit), amit kinéztem nem találtam meg az üzletekben. Eléggé elkeseredtem, hiszen teljesen basic dolgokról van szó...
Amiben még reménykedek, az az, hogy a Mangoban van még kis méretben az USA-s pólóból. Meg talán a Pimkie-s ingruha, de azért még a 20%-kal olcsóbb árát is sokallom... Lehet, hogy a végén anyut kérem meg, hogy varrjon nekem basic pólókat...
Hát, most jelen pillanatban nem tudom még mi lesz póló ügyben, de remélem ez is megoldódik valahogy... :P
Ezt leszámítva ma voltam először a suliban május óta, hiszen leadtam a szakmai gyakorlatos papírjaimat és kértem diákigazolvány matricát. Már várom a sulit, ami csak 18-án kezdődik, szóval még addig elpihengetek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése