2011. október 25., kedd

Smile

A mai napom igen jól alakult, bár ma nem volt suli sem. Viszont már reggel kaptam egy telefonhívást, amitől máris jobban indult a reggel. Erre később (hnap) visszatérek még.
Ebédre brassóit ettem tesómmal, aki még mindig zh héten van, és épp most is zh-t ír. Szóval nagyrészt magamban voltam, így hát el is mentem a Szabó Ervin könyvtárba, és kissé kifosztottam a marketinges polcokat. Mivel hamarosan neki kéne állnom konzulenst keresni és megfogalmazni, hogy melyik témát választom szakdolgozatnak... Mindegyik marketinges, vannak pr-es, online marketinges stb. témalehetőségek. Kb 60 témát kaptunk, ebből nem tudom, mi alapján fogok még választani, mert többel is szimpatizálok.
A könyvtárból 14 könyvet hoztam ki... azt hiszem ideje lenne beleásnom magam a kutatásba, mind a témával kapcsolatban, mind pedig egy konzulens után.
Aztán szakdoga megírása közben nekiállhatnék kidolgozni a záróvizsga (szóbeli) tételsorait. :S Ugye, milyen szörnyen hangzik? Máris erre kell gondolom, pedig hol van még a május?

Szóval pár inspiráló képet szeretnék mutatni, remélem más is van hasonló cipőben! :)










- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése