2011. október 10., hétfő

So soon

Olyan karácsonyi hangulatban vagyok. Már elkezdtem tervezni, hogy kinek mit vegyek, pláne, hogy még szülinap is lesz, kettő is az ünnepek alatt. Tehát 2 ötlettel több. Amúgy mostanában olyan jó ötleteim vannak szülinap/karácsony témában. Elégedett arcokat akarok látni, szóval szerintem nem baj, ha nem hagyunk mindent az utolsó pillanatra. Bár az tény, hogy szerintem nyáron ajándékot venni karácsonyra túlzás.

Még mindig egy hét suliig! Már várom. :) xD Nem sokszor mondok ilyesmit, de van, akivel a nyár során nem is találkoztam és van, akivel csak egyszer, max kétszer, tehát az is közrejátszik, hogy hiányoznak bizonyos emberek. :)

Újabb Coelho könyv került a kezeim közé, mégpedig a Tizenegy perc, szintén angolul. 291 oldal, már a 207-nél tartok benne. Be kell valljam ez a könyv egész eddig jobban tetszik az előzőnél. Persze kíváncsian várom, hogy mi lesz a vége.

Ez pedig az egyik új kedvencem, hallgassátok meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése