2011. november 13., vasárnap

Haul post

Sziasztok!
A hetem elég kaotikus volt, kedden meglátogatott anyu, ha már én nem tudtam hazamenni mióta dolgozok, csak egyszer. És részt vettem csütörtökön egy tréningen, munkával kapcsolatos volt, jövő héten szintén lesz egy tréning, egy kis tesztelés, hogy a múlt alkalommal mennyire figyeltünk, ilyesmi.
A hétvégén szintén dolgoztam, pénteken volt egy melltartó promónk az üzletben (Tezenis, Váci utca). Minden melltartó 1.500 ft-ba került, és gondolom nem kell nagyon mondanom, hogy voltak elég sokan, vagyis nagyon sokan. :) Egész nap bent voltunk, még fél órával tovább is voltunk nyitva, mint elvileg. Nagyon jól sikerült, én is vettem 3 melltartót (ebből egyet tesómnak ajándékba) és egy felsőt is vettem, hiszen hétfőn, vagyis holnap megyünk kondizni és nem tudtam volna mit felvenni. :)
Ezen kívül hétvégén Joy napok voltak, és ma voltam csak szabadnapos, szóval elmentünk tesómmal KÖKI-be. Akartam venni még egy télikabátot, vmi pufit, és Orsay-ben 8.000 ft-ra voltak leárazva, elég meleg és hosszabb fazon. Aztán vettem még egy nadrágot kondiba, szerencsére cipőm az van. :)

A kapucni levehető! :)

2 megjegyzés:

  1. jól áll a kabát,biztos jó meleg :)

    VálaszTörlés
  2. köszi! :) igen, szerintem jó lesz télen :) már lehet, hogy holnap ezt kell felvennem.

    VálaszTörlés