2011. november 2., szerda

Ice time

Sziasztok!
Ismét belekezdtem egy Coelho könyvbe, bár most kicsit lassabban tudok haladni, mivel napi 4 órában dolgozok is. Most a héten pont nincs suli, ami így jó is. Az új Coelho könyv A Piedra folyó partján ültem és sírtam című. Már nem sok hiányzik, míg befejezem, de ez is tetszik, éppúgy mint az eddig olvasott 2 másik Coelho mű.
A héten eddig leginkább csak dolgozni voltam, és egy jó hírrel is tudok szolgálni, mert megrendeltem az Ice Watch órámat végre! Persze nem tudom ez kinek jó hír, kinek nem, de nekem mindenképpen pozitív. Ha engem kérdeznétek, hogy kit ajánlok/melyik boltot akkor biztosan az It's Time Shop-ra esne a választásom. Itt rendeltem én is, ők a Kristóf téren vannak helyileg (Váci utca mellett). Nagyon professzionálisak, és ők sem drágák. Még két másik helyen jártam megnézni az órát, az egyik a Westend-ben lévő Syam Silver, de a főnök az eladót kvázi előttem hordta le, hogy nem rendelünk nekem külön, hanem, ha jön (1 hónap), akkor telefonáljak oda, és majd megmondják, hogy van-e. Hát köszi, pedig az eladó nagyon rendes volt! A másik hely, ahol voltam, az pedig a Boráros téren lévő azenoram.hu boltja. A bent dolgozó hölgy kijelentette, hogy zárva vannak, és nincs jelenleg ilyen óra, talán 1-2 hét. Extra bunkón viselkedett...
Dee az it's time shop-ban nagyon kedves volt az eladó srác (!) és már alig várom, hogy rámcsörögjön, hogy megérkezett és mehetek érte. :)

Hogy telnek a napjaitok? Mostanában olvastok valami jó könyvet?

2 megjegyzés: