2011. november 6., vasárnap

Pie

Sziasztok!
A hetem elég sűrű volt, de nagyon örülök, hogy így alakult, hiszen szeretek a Tezenisben dolgozni! :) Jövő héten megyek tréningre is, kíváncsian várom, egész napot felölel majd.
Ma és tegnap volt pihenőnapom, így hát tegnap is megfordultam a konyhában. Sütöttem csirkét kis lisztes bundában és mellé sütöttem almakarikákat. Köretnek kukoricás rizs készült. Ma pedig összedobtam a kedvenc tasakos levesemet: görög gyümölcslevest a Knorr-tól. :) Másodiknak sajtszószos tésztát ettünk, most délután pedig készítettem egy nagyon fincsi almás pitét.
Ennek a receptjét megosztom veletek, remélem páran kipróbáljátok!

PITE:

hozzávalók a tésztához:
250 g liszt
175 g margarin/vaj
20 g cukor
1 tojás
(fél evőkanál víz-ha nem állna össze a tészta)
Ezeket a hozzávalókat összedobálom, és összegyúrom a tésztát. Erre potyogtatom a gyümölcsöt (recept szerint 500 g, de szerintem ízlés kérdése, ki mennyire szereti sok gyümölccsel), erre ráöntjük a tölteléket, ami a következőből áll össze: 2 tojás, 125 g cukor, 1 csomag vanillin cukor, 1 evőkanál vanília aroma, 2 dl tejszín, 25 g liszt.
200 °-on alul-felül sütős fokozaton kb 40 perc alatt aranybarnára pirítjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése