2011. december 11., vasárnap

Again

Sziasztok!
A hetem kissé kaotikus volt... Hétfőn sokáig dolgoztam, kedden pihenőnapom volt és a héten nem voltam sokat bent dolgozni, így volt egy kis időm, hogy nekiálljak gondolkodni a vizsgaidőszakon. Egy zh-m volt összesen, még a héten megírtam angolból. :) Szóval a zh-k letudva, nemsokára pedig már vizsgám is lesz, méghozzá az ünnepek előtt, 21-én.
Apáék feljöttek hozzánk tegnap, elmentünk a vásárba a Vörösmarty térre. És ha már jöttek fel, így megkértem aput, hogy nyomtasson nekem tanulnivaló anyagot, amiket kaptunk a tantárgyakhoz.
Szóval ma neki tudtam állni az üzletviteli gazadaságtannak, mivel előre láthatólag ki tudja mikor és mennyi időm lesz tanulni, meg mennyire lesz rendszeres... két részre osztottam, ma az elsővel foglalkoztam.
Egészen jól értem az anyagot, azt hiszem, pedig vannak durva részek benne. Szerencsére nem volt hozzá plusz 100 oldalas könyv, mert azt már ki kellett volna veséznem.  Úgyhogy ma jól haladtam, ha lesz holnap munka után egy kis időm meg kedvem, akkor biztosan nekiállok a második részének.

És ha már így a vizsgaidőszak közepén van a karácsony és a szilveszter is, hát biztosan Pesten leszek, így itt is fogok szilveszterezni (persze karácsonykor hazamegyek). Még nincs semmi konkrét elképzelésem az ünneplést illetően, de szívesen veszem az ajánlatokat. 
Kicsit karácsonyibb hangulatba szeretnék jönni, ezért vettem két nyakláncot, amiket munkába is hordani fogok a piros felsőmhöz, szerintem nagyon jól fognak kinézni. Postán várom őket nagyon, plusz nyertem egy rénszarvasos fülbevalót a Karmazsin fb játékán. :) Még erre is várok, hogy megérkezzen.


Ők lesznek az új szerzemények. Hogy tetszik?


És, hogy mit szeretek még a télben, amitől jobb kedvem lesz? 





- képek: weheartit, meska, facebook -

1 megjegyzés:

  1. <3 :)) Holnap fogom küldeni, remélem élőben is tetszeni fog!!!

    VálaszTörlés