2011. december 4., vasárnap

Christmas collection

Sziasztok!
Ma gondoltam folytatom egy kicsit a tegnap elkezdett karácsonyi témát a Tezenis karácsonyi kollekciójának a megismertetésével. Mivel ott dolgozom így tudom, hogy már megérkeztek a karácsonyi ruhák, az első körben a női jött meg, aztán a gyerek és a férfi is már az üzletekben van. Meg akartam mutatni nektek mind a hármat, de sajnos a honlapon eddig még csak a női és a férfi van fent.
Nos, szerintem nagyon jópofák, és amíg nem kaptuk meg az új munkaruhát, ami piros színű lett, addig eléggé tartottam ettől a színtől. Nekem sosem volt piros ruhám... :) De mikor tegnap az új felsőt viseltem nagyon jól éreztem benne magam, plusz még jól is állt. Képzeljétek, kaptunk hajpántot is hozzá, ami mindenkinek jól áll, de szerintem a szőkéknek sokkal jobban feltűnő, mint mondjuk rajtam.


Az alsó, kis flitteres a munkában is hordott hajpántunk, szerintem nagyon jól néz ki.
Aztán jöttek jópofa úgynevezett "solo" bugyik, persze van szexis verzióban is. A női karácsonyi kollekciót itt megnézhetitek.
A férfi kollekcióban szerepelnek boxerek és normál fazonú alsók, különböző mintával, mind piros és érkezett kerek nyakú, rövid ujjú póló hozzá, szintén piros színben. :)


És hát ez a kedvencem a férfi kollekcióból. :) Kattintsatok a nagyobb méretért.
Szóval igencsak kezdek megbarátkozni a piros színnel. :)

Ti hogy vagytok ezzel a feltűnő színnel? És a karácsonyi kollekciókkal hogy álltok? Tetszenek/nem tetszenek? olyan kíváncsi vagyok a véleményekre!
- képek: tezenis -

2 megjegyzés: