2011. december 24., szombat

Christmas tag


1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak? 
Csomagoló papír! Imádok csomagolni, de idén bekerült egy ajándéktasi is, mert egyszerűen olyan szépet sikerült kiszúrnom, és amit beletettem az is olyan, hogy így volt a legegyszerűbb megoldani a csomagolást. Na majd elmesélem később. :)


2. Igazi fa vagy műfenyő?
Igazi! Mindig igazink volt, most is az lesz, mert 1. imádom az illatát, 2. a mű tényleg nem szép hatású... persze lehet vannak szebbek is, meg tudom, hogy van akinek évekig beruházás egy műfenyő, meg nincs vele annyi macera.



3. Mikor díszited fel a fát?
24-én délután, vagyis nemsokára.



4. Mikor „bontod le” a fát?
Idén azt hiszem csak a díszítésben lesz részem, a lebontásban már nem, suli miatt...vizsgák, munka. De általában vízkeresztkor szoktuk.


5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem favoritom, de megiszom. Bár szerintem csak ma fogok inni, mert holnap én vezetek, úgyhogy csak jelképes koccintás lesz részemről. :)

6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
Nem emlékszem, nekem minden ajándékomat eltalálták szüleim/tesóm/stb...

7. Van „betlehemed”?
Nincs.

8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Apának. :)

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Tesómnak.

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Nem volt ilyen. :)

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Postait szoktunk, de már szerintem az sem jellemző.



12. Kedvenc karácsonyi film?
Nightmare before Christmas (Tim Burton-től)

13. Mikor kezdesz vásárolni?
Egész évben nézelődök, és megállapítom, hogy hú ennek örülne xy, és lehet még meg is veszem jó előre. Idén már októberben megvolt az első ajándék. :)

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Soha.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
A sütik, linzer (na jó, ezt karikor szoktuk, úgyhogy nekem az).

16. Színes vagy sima fények?
Mindkettő jöhet, bár mi nem szoktuk fénnyel körbetekergetni a fát, hogy aztán kigyulladjon...

17. Kedvenc karácsonyi dal?
Idén Train: Shake Up Christmas, és mindig: Wham!: Last Christmas (jó, tudom, hogy csöpögős)

18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Utazok, Pestről haza. aztán vissza a vizsgákra.

19. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Egyik sem.  Olyan csúcsos dísz, de nem angyalka meg nem is csillag.

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
24-én este szoktunk ajándékozni.

21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A vizsgaidőszak miatti utazás.
- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése