2011. december 12., hétfő

Christmas

Biztosan már a falra másztok a karácsony-mániám miatt, de még egy-két dolgot úgy érzem megosztanék veletek erről az ünnepről. Azt, hogy miért szeretem enyire.
1. Imádom látni a feldíszített fát. Nem, nem műfenyőt, hanem igazit. És ha már itt tartunk, az az illat is nagy kedvencem. :D

2. Aztán még a nagy evések miatt is nagyon szeretem ezt az ünnepet. Jobbnál jobb desszertek és főételek... Na jó, sokan nem tudják rólam, de szeretek enni, pedig ez nem látszik igazán meg rajtam. Valószínűleg szerencse kérdése. :) Ilyenkor mindig szeretek besegíteni a sütik készítésébe is, bár az utóbbi két évben sajnos nem sok alkalmam volt, így hát anyura hárult ez a feladat. Az én favoritom sütiből a linzer.
3. Nagyon szeretem a különböző vásárokat is! Sok egyedi, érdekes és nagyon szép dolgot lehet ezeken találni, olyanokat is, amik biztosan nem fognak szembe jönni velünk az utcán. :)

4. Ha már a vásároknál tartunk, megemlítem, mert szerves része, az utcai világítás/díszítés/fények. :)


5. Hógömb <3




6. Nem elhanyagolható, kedvenc zenéim így, karácsonykor:
Train: Shake Up Christmas, Wham!: Last Christmas (jó-jó csöpögős, meg sablonos meg minden, de minimum egyszer meghallgatom minden évben), aztán klasszikusok, mint Jingle Bells...

És végül, de nem utolsó sorban, és amiért minden évben ennyire várom, az nem más, mint a család! Akik nélkül nem is csinálnám az egészet. Mert ilyenkor érzem igazán, hogy számíthatok rájuk egytől-egyig, történjen bármi. Mert ilyenkor tudunk igazán együtt lenni és időt eltölteni. Beszélgetni kevésbé komoly dolgokról, örülni a pillanatoknak, és az örömünket megosztani egymással. Nekem a szeretetük sokat segít abban, hogy például a vizsgaidőszakot is átvészeljem, ami meg ráadásul pont ilyenkor van (és sokszor az ünnepek is tanulással telnek).
- képek: weheartit, google -

3 megjegyzés:

  1. És kihagytad, hogy a Tünde is sok-sok fini sütit csinál az ünnepekre (na meg persze máskor is) XD

    VálaszTörlés
  2. Jajj én is nagyon imádom a Karácsonyt :) mindenért, amit leírtál és még ennél többért is. Remélem, fehér lesz idén a Karácsonyunk!!

    VálaszTörlés
  3. igen, való igaz, már várom, h miket fogsz alkotni.
    Dóri: én is szeretném :)

    VálaszTörlés