2011. december 27., kedd

Recept: ördöghalom

Sziasztok!
Ígértem egy receptet, és ha már így itt vagyok, akkor ez a két perces bepötyögés igazán nem számít már. :) Ma eleget számviteleztem, holnap vagy még este folytatom. Meglátom.

Tehát az ördöghalom, amiről senki nem hallott ismerőseim közül sem. Az elkészítéséhez a háztartási kekszen kívül szerintem minden otthonban kell lenni cukornak, margarinnak és tojásnak. :)
Szóval a hozzávalók:
0,5 kg háztartási keksz
40 dkg kristálycukor
4 egész tojás
25 dkg margarin
4 evőkanál kakaópor (normál, nem cukrozott! ez fontos)

A háztartási kekszet durvára kell törni. A többi hozzávalót (cukor, margarin, tojás) lassú tűzön állandó kevergetés mellett felfőzzük. (na ez az, ami sokáig tart, de megéri). Forrás közben 4 evőkanál kakaóport keverünk hozzá. Tűzről levéve belekeverjük az összetört kekszet, majd alufóliára evőkanállal (bármivel) kis halmokat rakunk, hagyjuk megdermedni. Pár óra múlva fogyasztható.

Nóra, remélem kipróbálod és majd véleményezed.

És akkor egy kép, hogy megjöjjön a kedvetek ehhez a finomsághoz. :)

4 megjegyzés:

  1. nyami ez még mindig finomnak tűnik, de most hálistennek nem bírnék enni semmit :D januárban lehet kipróbálom:)

    VálaszTörlés
  2. adrus: Nagyon finom is :) És örülök, hogy így képről is fincsinek tűnik ;)
    Ha kipróbálod, kíváncsi vagyok, hogy sikerült :)

    VálaszTörlés
  3. na a nagy karácsonyi sürgés-forgásban még kommentelni is elfelejtettem: köszönöm a receptet! :) aztán ha megcsinálom, írok is róla :))

    VálaszTörlés
  4. adrus: örülök, hogy tetszik, kíváncsian várom a véleményed

    Nóra: nagyon örülök, hogy még mindig érdeklődsz a süti iránt :) örömmel veszem, ha írsz róla

    remélem ízleni fog lányok, mi nagyon szeretjük :) és nálunk elég hamar el szokott fogyni. tipikusan eteti magát típusú süti :D

    VálaszTörlés