2012. január 1., vasárnap

BUÉK! new year

Ez az első 2012-es bejegyzésem. Ezért arra gondoltam, hogy egy kicsit összefoglalom a 2011-es évemet, pár képet is megosztok veletek, értékelem az évemet és kíváncsian várom, hogy mit tartogat számomra 2012. Remélem sok jó dolgot. :)

Január:
Sok-sok vizsgám volt, és egyben ez volt az első vizsgaidőszakom. Szerencsére jól vettem az akadályokat, és minden tárgyam meg is lett. :) Mikor pedig végre volt egy kis időm magamra, akkor sütöttem. Többek között fánkot, kétszer is.
Oké, pózoltam is velük :) xD

Február:
Kicsit hosszú volt a hajam, és valami változatosságra vágytam benne, ezért nagyon levágattam... Egészen rövidre. Még januárban szerettem volna eljutni fodrászhoz, de sokat kellett tanulnom, és gondoltam várhat még. :)
Ilyen volt:
És ilyen lett:
És a hónapban kipróbáltam a műkörmöt is: ami nem jött be, de azért szép volt, nem?

Március:
Költöztünk Pesten, új albiba. És anyának volt szülinapja és névnapja is, megünnepeltük. Igyekeztünk hamar otthonossá tenni az új lakást, kb nyár elejére sikerült is :)
Ezért képet ebben a hónapban nem tudok mutatni...

Április:
Megtartottuk a lakásavató bulinkat. :) Voltunk a füvészkertben, sok szép képet csináltunk.

Füvészkert:






Május:
Májusban újabb vizsgaidőszak következett, egész hónapban nem voltam otthon, Pesten készültem a vizsgákra. Próbáltam 22-éig mindent letudni, mert akkor volt a 20. szülinapom és szerettem volna addigra szabad lenni, de sajnos 24-én még volt egy vizsgám. Ismét minden tárgyam meglett és büszke voltam magamra. :)
Csináltunk tesómmal lángost:
És nem hagyhattam ki a szülinapi tortámat :) Epres volt, mert ezt rendeltem és, mert már eperszezon kezdődött. Imádom az epret! kedvenc gyümölcsöm.

Június:
ebben a hónapban volt otthon egy nagycsaládi szülinapozós-névnapozós összejövetel, amire készítettünk anyával epres tiramisut és sima tiramisut is. :)



Július:
Rábukkantam egy nagyon jó receptre, cukkinis quiche, amit megosztottam veletek is, amint kipróbáltuk anyáékkal. Nagyon nagy sikere volt, és így bekerült az állandó receptjeink közé. Nyáron nagyon sokszor csináltam, mivel sok cukkinink volt.
Aztán persze már rendesen benne voltunk a nyárban, jó nagy melegek és próbáltam minél többet napozni is.
16-án voltam tesómmal állatkertben. Néhány kép:





Augusztus:
Barátnőmmel beültünk egyik este koktélozni, nagyon jót beszélgettünk, plusz megismertem Szaszát is. Tesómmal voltunk Pizza Hutban! nagyon fincsi pizzát ettünk :)
És sok új embert is megismertem, aminek örülök.



Szeptember:
Szeptemberben még nagyban gyakorlaton voltam, és közösen a csoportból a lányokkal úgy döntöttünk megajándékozzuk a főnököt. :) Vettünk neki két féle kávét, meg egy nagyon jópofa aromatartó dobozt a Tchibo-ból. Tetszett neki, úgyhogy örültünk mi is. :) Vittem almás pitét is, amit szintén mindenki jóízűen evett meg. :)

Október:
Beszereztem az első karácsonyi ajándékot!! És elkezdődött a suli is. Nehéz volt visszarázódni, mert nagyon jól telt a nyár és rövid is volt, a gyakorlat miatt pedig még inkább így éreztem. :)


Továbbá lett egy jó kis munkám, a Tezenis Váci utcai üzletében, aminek nagyon örültem. :)

November:
Megvettem az Ice Watch-ot, amit régóta kinéztem magamnak, voltunk a karácsonyi vásárban tesómmal és gőzerővel dolgoztam! :)

December:
Alig vártam a karácsonyt, kellett nekem egy kis nyugalom, relax, otthon, messze a nagyvárostól, a pörgéstől. :) Szóval már tényleg vágytam rá, de előtte még túl kellett élnem egy vizsgát, aminek ki is derült a múlt héten az eredménye, úgyh örülök. :) Tesómnak volt szülinapja is. Aztán karácsonyi ajándékozás, nagy evések, rokonlátogatás, már amennyire belefért, mert nekem igen rövidre sikerült.


És végül, egy kis összegzést gondoltam így a végére. A 2011-es évben ért sok jó dolog, pozitív meglepetés leginkább emberekkel kapcsolatban, néhány kellemetlen dolog, rossz dolog. Persze, tudom, hogy nem lehet mindig minden pozitív, de ezek az apróságok, amik néha nem is olyan apróságok, mint gondolnánk tudnak nagyon rosszul esni. Várom, hogy mit tartogat számomra 2012, remélem sok jó pillanatot és kevés negatív dolgot is, hogy ezekből tanulhassak.
Rájöttem, hogy pár embernek igenis van helye az életemben és vannak olyanok is, akiknek már nem. 
Örülök az új ismertségeknek, és remélem megmaradnak mellettem. :)

BUÉK! :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog új évet! :) Nyaminyami,ez a sok finom kajcsi nagyon jól nézett ki 2011ben :D

    VálaszTörlés
  2. :) köszi szépen, remélem neked is nagyon jó lesz a 2012-es éved!

    VálaszTörlés