2012. január 12., csütörtök

Finally

Újra itt vagyok! Ne haragudjatok amiért az utóbbi időben nem írtam bejegyzést, csak kicsit lefoglalt a munka és a vizsgákra való tanulás, maga a vizsgázás is.
De történt addig sokminden. Például 4-én vizsgáztam számvitelből! 4-est kaptam, nagyon örültem.
Aztán hétvégén szüleimmel elmentünk ünnepelni apa szülinapját, ettünk mindenféle finomat. Annyit ettem aznap, hogy alig tudtam megmozdulni. :)
Aztán ma volt az utolsó vizsgám, erre tudtam készülni kb egy hetet... nem egészen egy hetem volt, ráadásul úgy, hogy 6-8 óráztam a munkában (olykor lehetetlen időpontokban). De mindezek ellenére jól szerepeltem a vizsgán, 5-ös lett.

És amit tegnap is szerettem volna már posztolni, akkor azt most megteszem. Szeretnék egy pár pontos kis kívánságlistát összeírni, vagyis nem is annyira kívánság, inkább csak ezeket szeretném 2012-ben (majd meglátjátok):

1. Kevesebbet panaszkodni! Senkit nem érdekelnek a negatívumok, egy-két közeli ismerőst leszámítva (és akkor is, néha a kevesebb több).


2. Nem stresszelni mindenféle apróságon.


3. Gyakrabban találkozni a barátaimmal.

4. Találni egy normális pasit.

5. Megnöveszteni a hajam. És akár új fazont vágatni. :)

6. Utazgatni (New York, Róma, London, Párizs... mindenféle jöhetne)


7. Kevesebbet költekezni.

8. Igazán boldognak lenni! :) akár ok nélkül is.

9. Nem hagyni magam befolyásolni.
- képek: weheartit, saját -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése