2012. január 13., péntek

Mostanában vettem - Recently bought

Mostanában volt egy kis időm vásárolni, vizsgák után, előtt, munka közben stb ...
Mivel megindultak a leárazások, minden olyan jó áron van! Ilyenkor vétek lenne kihagyni egy-két dolgot, főleg olyan alap ruhákat, amik mindig jól jönnek. És persze vizsgák után a jól megérdemelt, büszke vagyok, túléltem shopping is olyan jól esik! :) Szóval lássuk miket vettem.

Recently I had some time to buy some clothes before exams, after exams, during work etc ...
You know sales are now on and everything costs a lot less than in any other time of the year! So it would be a mistake to miss some basic clothes... And of course after exams you are proud of yourself to survive, and you really deserve something for all your efforts, you know... :) So let's see what I purchased.


Őt kínaiban vettem még decemberben. Annyira szép volt, hogy nem tudtam otthagyni, és eggyel több ok, hogy jöjjön már a nyár megint! 
ára: 5.000 ft körül
Bought this at an asian shop in december. I think it's so nice, I couldn't leave them, and it is one more reason to wait for summer!
price: around 5.000 HUF

Ezt a nacit a Retroban vettem, az Árkádban. Nem volt olcsó, de befektetés. Sajnos a régi farmereim már nagyok rám, így muszáj volt beruháznom rá. A Stradiban pedig néztem nadrágokat, jó áron is vannak, de sajnos nem jó a tapasztalatom eddig, mert múltkor első mosásnál szétment a varrása... vittem is vissza.
I bought this pair of jeans at Retro, Árkád. It wasn't cheap, but it's investment. Unfortunately my old jeans are big, so I had to invest in it. I bought one in Stradivarious, they aren't expensive either but I had some problems with them (washing for the first time and the sewing just split)... I took those back.


Essence körömlakkok! A 05 Sweet as candy és a 04 Space queen lett az enyém. Gyönyörűek, nem is mondok többet.
ára: 349 ft/db (5 ml)
Essence nail polishes! I got 05 Sweet as candy and 04 Space queen. They are lovely, can't say more.
price: 349 HUF/piece (5 ml)



Az üzletből (Tezenis) vettem két szép topot! Az egyik barack színű (új kollekciós), míg a másik már elfogyott rózsaszín. Még leárazás előtt elvitték az összes S-es és M-est... Nagyon népszerű, és sok színben van. Az új kollekció színei között van: ez a barackos, világoskék, indigó kék, málnapiros, fakó zöldes világos... és vannak basic színek is: fehér, fekete, vanília/natúr.
ára: 2.890 ft/db - Tezenis
From the store (Tezenis - I work there) I bought these two tops! One is a peachy colour from the new collection), the other one is a sold out delicate pink. It was sold even before the sales started (small and medium, so only large was on sale)... It is very popular and has various colours. In the new collection we have this peachy colour, light blue, indigo blue, raspberry red, pale greenish... and there are basic colours: white, black and naturelle/vanille.
price: 2.890 HUF/piece -Tezenis


Ezt a felsőt még szilveszterkor terveztem felavatni, de sajnos közbeszólt a betegségem, így még várja a megfelelő alkalmat, hogy felvegyem.
ára: 6.000 ft körül volt (már persze leárazták) - Bershka
I planned to party in this top on New Year's Eve party, but unfortunately I got ill so it still awaits the perfect occasion to be worn.
price: around 6.000 HUF (of course it's on sale now) - Bershka



Végül pedig az 5 darabos zoknik. Ezt is Tezenisben vettem, mert kezdenek a zoknijaim elhasználódni. 5 darab volt együtt, ilyen szép színekben. A képen csak 4 van, mert már ki is próbáltam egy kéket.
ára: 1.990 Ft (5 darab egyben)
And finally this 5 pair of socks. Bought also in Tezenis, casue my socks are quite used. 5 pairs together, colours are nice I think too. Only 4 pairs are on the pictures, because I already tried one blue. :)
price: 1.990 HUF (5 pairs together)

Vettetek mostanában valamit? Leárazásokon miket vásárolnátok/vásároltok?
Did you buy anything recently? What would you/did you buy on sales?

5 megjegyzés:

  1. Ha elkezdeném leírni miket vettem mostanában :) Sok mindent, de mindre szükségem is van :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem farmert kellene most vennem, megint. De már annyiraaa várom a tavaszt, hogy lehessen szoknyázni :(( Ja és Avon-ból vásároltam egy csomó mindent, de még nem jött meg. Már várom :)

    VálaszTörlés
  3. Tünde: rólad minden shoppingot tudok, és az új magassarkú oxford cipid nagyon cuki :)
    Dóri: :) tavaszt én is várom!! avonból miket vettél?

    VálaszTörlés
  4. tegnap én is vásároltam ezt-azt,a kedvencem egy dögös cipellő,ami még kényelmes is *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól hangzik! kép lesz a blogodban majd? :)

      Törlés