2012. február 19., vasárnap

Hétvége

Újabb hétvégének lesz vége pár óra múlva. A héten tök sok dolog történt velem, elég sok jó is. :)
Another weekend will be over in a few hours. This week a lot of things happened, and most of it were good. :)

Kedden érkezett egy adag hó:
Little snowing on tuesday:
A hétvégén voltam dolgozni az Aréna Plaza-ban, mert egyik lány megbetegedett és vmi megoldást kellett találni, mert kevesen lettek volna a csajok. Jól éreztem magam ott szombaton, jól jött egy kis környezetváltás. :) Aztán eszembe jutott, hogy hát Aréna, akkor van Pizza Hut!! Úgyhogy hívtam tesómat, hogy amikor végzek jöjjön oda és akkor menjünk át ebédelni oda. Ez volt fél 4-4 körül. Jól megebédeltünk, ettünk pizzát és házi kakaós csigát, jajj hát az nagyon jó volt, vanília pudinggal! :) Aztán még benéztünk H&M-be, és vettem 2 körömlakkot. Check me out és peppermint fusion színben.
I was working in Aréna Plaza this weekend, cause one of the girls working there got ill and a solution had to be found as the girls would have been very few for the day. I felt good, and a little time spent in an other place was good too. :) And as I was working in Aréna I realized that there is Pizza Hut there so I asked my sister to come when I finish and we went there to have lunch. We ate pizza and home made cocoa cookie (that I don't know if it exists in other places or it's name). It was served with vanilia puding! Yummy :) After we looked in to H&M and I bought 2 nail polishes, one named as Check me out, and an other called Peppermint Fusion.
Ma pedig anyáék jöttek meglátogatni, mert a héten névnapom volt! Január óta nem láttam őket. És hogy miket kaptam? Három könyvet, 2 körömlakkot, tesómtól is egyet, egy gyűrűt, és egy vázát.
My parents visited us today, as I had my nameday this week! Haven't seen them since january. And what did I get? Three books, 3 nail polishes, a ring and a vaze. :)
Körömlakkjaim/My nail polishes now:
H&M - peppermint fusion, check me out, NYC - Wall Street, Essence - Sweet as candy, modern romance, 2 space queen, Catrice - Dirty Berry

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket kaptál :) és húúú mennyi körömlakk! Nekem ha rossz napom van, akkor mindig kifestem a körmöm... :D Boldog Névnapot kívánok neked, itt is :-)))

    VálaszTörlés