2012. február 11., szombat

Owl in all

Sziasztok!

Ismét itt, bár tudom nem vagyok valami aktív mostanában, de igyekszem írni, amikor csak van időm és van miről mesélnem. Most pedig van!
Mint azt a cím is mutatja, és mint már említettem, nagyon szeretek mindent, ami baglyos. Most vettem egy baglyos mobiltokot is! Mutatom is, az eddigi kedvenceket és az újdonságot is.
balról jobbra: fülbevaló - tesóm készítette söröskupakokból
kitűző - tesómtól karácsonyra kaptam
kulcstartó - fércművek
nyaklánc - tesótól előző karácsonyra
és ő az új:
tesóm barátnője, Lili készítette megrendelésre
nagyon jól sikerült :)
Ha megtetszett a fülbevaló, akkor látogassatok el tesóm meska boltjába. Itt érhetitek el. Jelenleg egy terméke van, de készít megrendelésre is! Nyugodtan kerssétek fel, blogja az oldalsávomban is megtalálható, de azért linkelem ide.

Ha pedig a mobiltok tetszett meg, akkor ajánlom Lilit. Az ő meska boltja pedig ide kattintva érhető el. :)

Most pedig egy bónuszkép, ma vettem egy meleg csizmát, tudjátok, azt, amit kb mindenki hord. Eddig nem nagyon tetszett, de megbarátkoztam vele, mert olyan meleg!!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! nekem is van hasonló csizmám, de sajna nagyot csalódtam benne, mert az első havas nap alkalmával, mikor használtam a felső része totál beázott :( Nagyon fáztam benne... Remélem a tiéd más anyagból van mint az enyém :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is remélem. bár a 3030 ft-ot így is megérte, azt mondom. volt még más anyagú is, ami biztosan vízhatlan, ha nem válik be a hóban itt fent, akkor még visszamegyek érte. 20% kedvezménnyel még az sem drága. :) pont itt van mellettünk a bolt amúgy, tökjó! :)

      Törlés
  2. nagyon hasonló csizmám van, de szerintem ugyanilyen. :) nagyon meleg, nem fázik benne a lábam -20ba se :) december elején vettem, és még nem jártam le egy kicsit se a talpát, nagyon jól bírja. nem fog beázni ha lefújod ilyen ööö (elfelejttem a szót, de itt van a nyelvemen :D ) 'vízhatlan cuccal'. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dejó! na akkor bekell szerezni egy olyat :)

      Törlés