2012. március 27., kedd

Aktív

Ez én lennék. Újra elkezdtem aktív részese lenni a dolgoknak. Nem tudom, eddig mi volt velem, talán a tél hatása volt, vagy a szabadidő hiánya, esetleg csak szimplán lusta voltam. De most aktivizáltam magam, és több posztot is láthattok tőlem. :) Remélem örültök többnyire.
This is me. I started to be an active participant of the things around me. I don't know what was with me, maybe winter or the lack of free time, or I was simply lazy. But now I made myself active, so you will see more posts. :) Hope you like it.

Ezen felül nekiálltam rendszeresen írni a szakdogámhoz, ami nagyon jó, előrelépés az ügyben! Május 2-ig meg kell írnom és le kell adnom. Nagyon hamar itt lesz, úgyhogy nagyon nem szabad lustálkodnom! De most, hogy kijött a tavasz és többé-kevésbé jó idő van, máris jobban érzem magam. Nem tudom Ti vettetek-e ilyet észre, vagy ez csak vmi Lilla-dolog. :D És megjött a kedvem a futáshoz is, amit jövő héten kezdenék is el. Szerencsére megvan hozzá minden felszerelésem, úgyhogy ez biztosan nem gátol meg benne. És Ági is visszatért a nagy hallgatásból, ismét posztol sokat a blogján. Ezt pedig azért mondtam, mert Ő is motivál abban, hogy én se adjam fel. :)
I also started writing much to my finishing paper, which is a good thing. I have to write it until the 2nd of May and head it in. It will soon come, so I can't be lazy. I wanna start running again, from next week. I have everything I need for it, so it won't take me back. My friend, Ági motivates me.

Egy kis motiváció:




- képek: weheartit -

2 megjegyzés:

  1. Engem nagyon feldob a tavasz :)
    Köszi, hogy megemlítettél :)) És hajrá a futáshoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit :)
      köszi! igyekszem, szeretnék magamra koncentrálni :)

      Törlés