2012. március 18., vasárnap

Happy

Egy ideje egyre inkább boldognak érzem magam. Ebben szerepet játszik az is, hogy nemrég felmondtam. Úgy érzem kezd visszatérni az életkedvem. Lehet, hogy nagy szó, de tényleg így érzem.
Kezdek kiegyensúlyozott lenni, és remélem visszajön rám pár kiló, amit az 5 hónapom alatt sikerült vhogy elvesztenem. :P
Aztán végre haza tudtam jönni hétvégére, ezt pedig a hosszú hétvégének köszönhetem. Különben ki tudja mikor lett volna egy ilyen szabad hétvégém. És még barátnőmmel is találkoztam tegnap, beültünk egy koktélra, amiből végül kettő lett és sokat beszélgettünk. Ezen kívül tegnap azért is voltam boldog, mert 3 hónapja nem vezettem a kocsit, és azt hittem, hogy kb. mindent elfelejtettem, de nem! Megint annyira élveztem a vezetést, én fuvaroztam magunkat ebédelni, aztán vissza, és mamámék is jártak nálunk tegnap délután, névnapoztunk és szülinapoztunk és este még egyszer vezettem, sötétben is. :)
It's been a while since I started feeling happier. This has something to do with me quitting my job. I think I got my life back. It may sound strange but I feel like it.
I start to get balanced, I hope some I can put on some weight, too, which I lost during this 5 months working at Tezenis. :P
And I am also happy, cause I could come home for the weekend. Who knows when could I get home if it wasn't for the long weekend. And I could meet my friend, we went out to drink some cocktails and talked very much. And I was happy yesterday, cause I haven't been driving our car for 3 months and I thought I forgot everything I learned, but no! I really enjoyed driving again. :)

És végül egy képpel köszönök el tőletek ma, mert ma visszautazok Pestre, délután, bár semmi kedvem holnap suliba menni, mert még prezentálnunk is kell az egyik órán a csoporttal. :P És nem igazán szeretek szerepelni. De majd megoldjuk. :)
I say goodbye with a picture, I go back to Budapest, I really don't feel like going to school tomorrow, we have to make a presentation, and I don't like being in the centre of attention. But we will surely solve it. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése