2012. március 26., hétfő

Neon orange - outfit

Imádom az új nadrágomat! A Pull&Bear honlapján szúrtam ki, neon orange elnevezést visel, és a minap mikor bementem a Vörösmarty-n lévő boltba megláttam. Persze gyorsan felpróbáltam, beleszerettem és elhoztam! Azóta is tart a lelkesedésem. :) Nagy kedvencem lesz. :D
I love my new jeans! Saw it on the Pull&Bear homepage, it is "neon orange", and when I went to the shop at Vörösmarty square I saw it. I tried it on and fell for it. It will be a favourite. :)

És akkor a képek. Azt hiszem magukért beszélnek. :)
Pictures - I think I don't have to say more. :)

Kicsit kéne napoznom valamerre, hogy legyen valami színem, mert konkrétan hullafehér vagyok. Talán otthon majd húsvétkor, de még nem tudom mennyi időt fogok otthon tölteni a tavaszi szünetemből.
És örömmel jelentem, hogy elhatároztam hogy áprilstól ismét visszatérek a futáshoz, hiszen nagyon hiányzik nekem egy kis mozgás már, remélem kitartó leszek ezúttal. :) Időm is lesz rá, és nem szabad lustálkodnom. :)
I should get some tan somewhere, cause I look like someone who's dead. Maybe at Easter time, but I don't know how much time I can spend there.
I happily tell you that I wanna go back to sport, running, since I miss it really much, hope I will not give up this time. :) I will have time, too. :)

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó színe van,szeretnék én is ilyet:)

    VálaszTörlés
  2. jajj, úgy örülök, h tetszik nektek!
    és most veszem észre h tulajdonképp ez outfit bejegyzés és lemaradt róla a lényeg. szóval a nacihoz Pull&Bear-ben lehet hozzájutni (5.995 ft-ért, szerintem ez nagyon jó ár érte), a felsők C&A-ból vannak, gyűrű: Dóritól, óra: Ice Watch, nyaklánc mamámtól. :)

    VálaszTörlés