2012. március 11., vasárnap

New phase

Egy új fejezet kezdődik az életemben áprilistól. Ugyanis felmondtam a munkahelyemen. Sajnos már nem éreztem hónapok óta azt, hogy szeretnék bejárni dolgozni, és éreztem, hogy ez így nincs rendjén. Emellett még azon is stresszelhettem, hogy az órarendem vajon mikor fog ismét ütközni a beosztásommal és vajon hogy fogom túlélni a májusban kezdődő vizsgaidőszakomat. Tartottam tőle, hogy annyi időm sem lesz tanulni, mint januárban volt, munka mellett... Ami azért bevallom szerintem nem olyan kemény, mint ami most vár rám. Szerettem volna nyugiban készülgetni, több időt szánni magamra, a szakdogámra és néhanapján hazamenni hétvégére vidékre.
A new phase starts for me from April. I quit my job. Unfortunately I didn't feel like I like going to work, and I felt it's not right at all. Additionally I also started stressing about my timetable, and schedule in work and school and I didn't see any other way out if I want my exam period to be successfull. I was afraid it's gonna be hard or even unmanageable and the previous exam period wasn't easy either. I wanted to be relaxed while studying... and sometimes go home, to the countryside.




Ezeket van, aki megértette, van aki nem érti, de tudom, hogy ezt a döntést meg kellett hoznom, nem másért, hanem magamért. Ugyanúgy szeretem még a Tezit, mindent, amit ez idő alatt elértem és mindent, amit itt tanulhattam. Nehéz döntés volt, de szerencsére támogattak többen is ebben engem. Nem feltétlenül azt értem ez alatt, hogy mondták, hogy mondjak fel, hanem arra gondolok, hogy mellettem voltak, amikor elmeséltem nekik a negatívumokat, és megerősítettek, hogy a döntésem, bármi legyen is az, helyes lesz, mert tudják, vagy bíznak benne, hogy tudom mi a jó nekem. Nem várhatom el, hogy mindenki megértsen, mert nem vagyunk egyformák. :) És ez így van jól.
Some people understand, some don't, but I know I had to make this decision for myself. I still like Tezenis, and everything I learned there, I am grateful for it. It was a hard decision leaving it, but people who care about me supported me. Not by saying leave it, but I mean they were there no matter how I decided. I am not expecting anyone to understand me, cause we are not the same and it's okay this way. :)

Szóval még márciusban meg lehet találni a Váci utcában, még dolgozom. Áprilisban pedig elkezdődik egy nyugisabb időszak (legalábbis remélem). :)
So I still work in March in Váci street. And in April a new phase starts, a more relaxed one (at least I hope so). :)
Ezzel a képpel búcsúzom mára. :)
Bye for today. :)
- képek: weheartit, saját -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése