2012. március 8., csütörtök

Optimizmus

Ez egy olyan dolog, ami igazán rámférne mostanában. Kezdek elkedvetlenedni, ami igazán nem jó, meg passzív vagyok. :S Ez ellen pedig tenni kell, de gyorsan!
This is a thing I should practice more lately. (optimism) I start to feel like I have no cue doing things... I am really passive. :S I should do something about it, really fast!

Ma belevetettem magam a szakdolgozatomba ismét, és már egész jól haladok, ami mosolyt csal az arcomra! :) Megírtam a kérdőívet is hozzá, ha gondoljátok, kitölthetitek itt. Nagyon megköszönöm mindenkinek, aki ad 5 percet ennek a kis valaminek! :)
So today I tried to write more and more to my finishing paper, and I am really making progress and it makes me smile! :) I wrote a questionnaire, too.

Aztán hát holnap nagy nap lesz számomra, amiről később mesélek szerintem, mert egy nehéz döntést kellett meghoznom, amit tudom, hogy nem fogok megbánni. De mint mondtam, erre visszatérünk később. :) Azért a smiley-k nem éppen a kedvetlenségre utalnak, nem? Szóval kezd visszatérni az életkedvem.
Tomorrow will be a big day for me, I will tell more, later. I have to make a decision, and I know I won't regret it. 

Bár az utóbbi pár napom igencsak rögös és durván stresszes volt, minden idióta betalált a baromságaival, és már a végén eléggé nehezen viseltem a sok bunkó embert. Azért elkezdtem újra a napos oldalát látni a dolgoknak! Mert így sokkal szebb :)
My last few days were pretty hard and stressful, every idiot found me with stupid things and I really couldn't help them. I started to see thing brighter now. It's so much better :)


És mivel ma nőnap is van, így csajok, nektek pedig ezt küldöm:
And today it's women's day, so ladies, I send you this: 




További szép napot! :)
Have a nice day all! :)
- képek: weheartit -

1 megjegyzés: