2012. március 29., csütörtök

ZH time

Ismét zh-t írunk, ezúttal angolból. Ma egész napomat ennek szenteltem, plusz szakdolgozatot is szerettem volna folytatni. :)
A zh-t holnap reggel írjuk, szóbeli záróvizsga tételekből, üzleti angol levélből, meg ki kellett dolgozni két új tételt. Úgyhogy ma sem unatkoztam.
Szakdologozattal is előrébb léptem, egy egész oldalt teleírtam ma hozzá. Fú, tökre büszke vagyok magamra. Persze lehet, hogy még át kell írnom itt-ott, de a lényeg az, hogy tényleg haladtam! Sőt, biztosan átfogom még írni, mindig kijavítok benne ezt-azt. :) Apróságokat többnyire, mert a mondat úgy nem teljesen az igazi, vagy eszembe jut vmi jobb. A tökéletességre törekszem és hajlandó vagyok erre sok időt áldozni. Nem akarom összecsapni, pedig megtehetném, de én szeretek megdolgozni a dolgokért. Már megtanultam, hogy csak úgy nem fog az ölembe hullani, és megéri azt az időt, amit ráfordítok, mert kifizetődő lesz. :)
We are writing exams again, now from English (business). So I spent my whole day studying it, and I wanted to continue my finishing paper. :)
We are writing the exam tomorrow, from situations, business letters, and we had to do some topics by ourselves. So I didn't have time to be bored.
I am pretty proud of myself writing a lot to my papers, and I always find something to change in it, to make it perfect. I want to spend much time with it, so I can be sure it's the best I can make. :) Hope it will be good.
Angol tanulás
English
szintén angol tételek
english situation topics
És egy kis pihenés szakdoga írás közben
And a little rest while writing
És ez még csak a kezdet, innen nincs megállás! :)
This is only the beginning, and I am not about to stop! :)


Ti miből írtok mostanában zh-t?
Are writing any exams nowadays?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése