2012. április 7., szombat

Dedication

Szakdoga és tétel lázban égek! Nem vagyok egészen normális, hiszen végre pihenhetnék, erre én mit csinálok? Nekiállok tételeket kidolgozni záróvizsgára... Meg folytatom a szakdogát. Na jó, annak mindjárt itt a határideje, köttetni is kell majd és nem akarom tudni vagy inkább realizálni, hogy már milyen kevés idő van addig...
Szóval belefogtam, kutattam, utánajártam sok sok dolognak és jutottam is erre-arra, ami már a dogám része lett.
I am in a mood to work out some topics for my final exams. I know I am not pretty okay, cause I could relax, but see what I am doing? Working out topics... And continue my finish paper. The deadline is getting closer for that... it's not much time.

És mivel jön a nyuszi is lassan, így hétvégére hazautaztam, egy 3 órás kalandutazásban volt részem, majdhogynem szó szerint. Mindig van min mosolyogni, most például felszállt még a Népligetben két lány, akik közül az egyik "kicsit" felburította a kukát. Persze Norbi (sofőr) felszedette vele a szemetet, aztán rögtön, ahogy visszadobta az utolsót is, kihajította a pályaudvari kukába, igen látványosan. Próbáltam nem nagyon mosolyogni, nevetni meg pláne. :) Aztán beszélgetésbe kezdett egy bácsival, így én megfelelőnek láttam az időt arra, hogy saját zenét hallgassak és kicsit folytassam a szakdolgozatot, a buszon, amíg bírta a gépem akksija. Ez kb. egy órát jelent, de már az is sokat számít. :)
And since Easter is coming too, I went home for the weekend which means a 3 hours long adventure travel... I can always smile in little things, like there was a girl who somehow emptied the bin on the bus, accidentally... and the bus driver (who I know well) asked her to collect it back to the bin. I tried not to laugh, cause the way he asked her was pretty funny, actually all of it was funny. :) And I could write a few to my finishing paper, and means a lot to me. :)

Szóval teljesen belevetettem magam ebbe a témába, de úgy érzem, hogy jól teszem. Bár olykor vannak olyan pillanataim, amikor kiakadok, hogy atyaég, ezt lehetetlen megcsinálni, aztán valahogy mindig erőt merítek valahonnan, és csakazértis megcsinálom. Valahogy így érzek most azzal az oldalszámmal, ami még kell, hogy befejezhessem. :)
So I am totally into doing these things now. Sometimes I don't feel like doing it, and freak out that I can not either, but I always find a way to motivate myself and finish it. :)





Az utóbbi időben, amióta felmondtam és elbúcsúztam a Tezitől, egyre többet tudok foglalkozni a sulival, aminek azért is örülök, mert tényleg a nyakunkon a vizsgaidőszak, aztán nekem még záróvizsga időszakom is lesz, plusz egy hónap. Nem akartam kimerülten készülni. A záróvizsga tételeket pedig felosztjuk egy kisebb csoportban és így mindenki kiveszi a részét belőle. Úgyhogy most ez is nagy segítség mindenkinek, hiszen egyedül nem álltunk volna neki kidolgozni 6*20 tételt. Így pedig fel van osztva, és nekem is van normálisan időm rá, nem úgy, hogy este alvás helyett azzal foglalkozok, mert ha dolgoznék ez az opció maradna és mire meg kéne tanulni és el kéne tudni mondani, hát hulla lennék... Szóval a csoportmunka jó dolog, főleg, ha számíthatunk a másikra. :)
Recently, since I quit my job and said goodbye, I can work more and study more for school and I think it's a good thing, as the exam time is coming pretty fast and I have a final exam period too, later in June-July. I didn't want to be exhausted to the beginning of the final exam period, so some of my mates and I did separate some topics between ourselves, and it makes it easier to learn them. So I hope I can trust them to make the topics well. :)
- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése