2012. április 15., vasárnap

Glamour haul

Mint sokan tudjátok, hétvégén volt a Glamour-napok (péntektől vasárnapig).
As many of you know, Glamour-shopping was this weekend.

Nos, én is elmentem, hiszen táskát akartam venni és számítottam rá, hogy több boltban is meg tudom nézni a kínálatot, és majd találok egyet ami nagyon megtetszik. Úgy alakult, hogy már pár hete is láttam a Váci utcában egy szép táskát, még mikor anyáékkal jártunk arra, de tudtam hogy a jön a Glamour és így olcsóbban hozzájutok majd. Egyszerűen imádom! :)
Fő célom egy táska vásárlása volt, amiben segítségemre volt tesóm és anyukám is.  Ezenkívül vadásztam egy blúzra és szoknyára is. Sajnos csak az előbbit sikerült megvennem, szoknya után még kutatok... Viszont megleptem magam egy karkötővel, és beszereztünk mindannyian egy virágos cipőcskét is. Plusz kaptam egy sárga-fehér csíkos topot is. :)
I also went, as I wanted to buy a bag and I was expecting to look in several shops, and can decide after I saw the supply. Last weekend my parents visited us and I saw a bag that I really liked. As I know Glamour is coming and I can buy the bag in discounted price I didn't buy. :)
My main aim was to buy a bag and my mom and sister was with me to ensure me, in case.  I also wanted to buy a blouse and a skirt. Unfortunately I could buy a blouse only, still looking for a skirt... But I bought a bracelet, and all of us got a floral pair of shoes. And I got a striped top :)

És akkor a képek:
Pictures:


Ebben a papírszatyorban pedig a következő képen szereplő táska ikertesója barátnőmnek! :)


Merre voltatok vásárolni? Miket vettetek?
What and where did you buy?

5 megjegyzés:

  1. ahhh, nagyon szupi cuccok :) táska, karkötő, cipőő <3 :)

    VálaszTörlés
  2. most tévedtem a blogodra:) a cipőt hol vetted? nagyon régóta keresek ilyet, de amik tetszettek soha nem voltak a méretemben:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      a cipőt kínaiban vettem, a nyugati aluljáróban nyílt egy új, közel a westendhez és ismertetője, h rengeteg cipő van, mindenféle fazonból, üvegfallal van elválasztva az aluljárótól, lehet majd kártyával is fizetni (de amikor voltam még nagyon akkor nyitottak és nem üzemelték még be). régóta kínaiban veszek cipőt, a márkásabbakkal is úgy vagyok, hogy nem bírják sokáig, annyit meg nem érnek. :P
      remélem segítettem a válasszal.

      Törlés
  3. Köszi szépen.:) Sajnos nem pesti vagyok:(, nálunk meg csak olyanok vannak a kínaikban, aminek fehér gumi orra van és azok nem tetszenek. Valamikor csak találok egyet, ami minden szempontból jó.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem akkor hamarosan rátalálsz a tökéletes virágosra!
      sajnos ahol tudom, h hasonlókat lehet kapni ott ilyen 5-6 ezreket kérnek érte (deichmann, reno... szerintem humanic is...)

      Törlés