2012. április 13., péntek

Hétvége

Mindjárt újra hétvége lesz, és lehet pihengetni!
Viszont a héten nagyon sokat tudtam haladni a szakdologozatommal, már majdnem kész van! :)
It's gonna be weekend again and we can relax!
I could work out a lot of pages on my finishing paper and I am pretty glad! :)

A héten tartottam egy prezentációt is, a reklámokról pontosabban az alkohol reklámokról. Szerintem jól sikerült, bár nem tudom milyen lehettem kívülről. Én mindenesetre jól éreztem magam. És úgy vettem észre, hogy azért a többieknek is tetszett. :)
I had a presentation about advertisements, concerning alcohol adverts this week. I think it was fine, altough I didn't see myself from the outside -of course-. Anyway, I felt good and saw that the others liked it, too. :)



Aztán a héten 2 nagyon szép "kis" könyvecskét is kivettem a suli könyvtárból, az egyik 500 oldalas, a másik pedig 980 körül van. Az egyik tárgyból 40 tételt kell kidolgozni a vizsgaidőszakra, ami május 7-ével startol. Nem mondhatom, hogy fel lennék dobva tőle, főleg, hogy még csak az első 5 tétel van tutira kész. Azt is én csináltam. :P
This week I also lent a book from the school library, one is 500 pages, the other is around 980. One of my exams will be out of 40 topics and I should work out these ones. I borrowed the books for it, too. I am not very happy, as the exams are approaching pretty fast... 




Sokan kérdezik tőlem, hogy honnan jön ez a sok energia. Hát lássuk csak. Még talán magam sem tudom. Azt tudom, hogy ha valamibe belekezdek, szeretem azt végig csinálni, lehet hogy kicsit sokáig tart ugyan, de nem szeretek félbehagyni, elnapolni semmit. Ha még kedvem is van túlesni a dolgon akkor pedig pláne igaz, hogy csak úgy jön az energia.
Everyone ask me where this energy is coming from... I have no idea either. I know that when I start doing something I like to finish it. I don't like postponing anything. And if I am in the mood too, then energy is just coming. :)
- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése