2012. április 30., hétfő

Hosszú hétvége

Már csak egy teljes nap van vissza a hosszú hétvégéből, de még ez is kevésnek bizonyul mindenre, amit elterveztem.
There is only one more day to go from the weekend, and it doesn't seem enough for the things I wanna do.



Szombattal kezdődött az a folyamat, aminek még nem látom egészen a végét, mert nekiestem a ház teljes kitakarításának, persze egyedül, mert tesóm hazautazott hétvégére. Nos, első nap sikerült odáig eljutnom, hogy kitakarítottam a fürdőt, a wc-t, a konyhát, a nappalit, a szobámat és az előszobát. 
Aztán tegnap eljutottam odáig, hogy fel is tudtam mosni. :) Mivel szombaton a porszívó 10-15 percenként leállt, így erre már csak tegnap jutott időm. Nagyon alaposan kitakarítottam, de még mindig ráférne az ablakokra egy tisztítás... Úgyhogy ez még visszavan, bár reménykedem benne, hogy nem fogok kizuhanni a negyedikről ablaktakarítás közben. :)
The process started on Saturday when I did the cleaning up alone... my sister travelled home. First day I managed to finish all the rooms.
Yesterday I did the washing up. :) I always give it a good turnout. The windows are waiting for me tomorrow... Hope I won't fall out of the window from the fourth floor while making the windows clean... :)




És mivel sok az energiám vagy inkább az akaratom erős, hogy túllegyek a vizsgákon és végre nyár legyen és pihenés, így nekiálltam kihámozni a nemzetközi anyagot, ami sajnos egy kb. 40 oldalnyi folyó szöveg. pf :( Plusz nekiálltam megcsinálni a záródolgozati prezentációmat, amire még van két hetem! A záródogám már kész van, szépen be lett kötve és kicsit fáj a szívem, de nekem is lesz egy saját példányom, bár csak spirálozva. :)
Elég jó érzés, bárcsak tartanánk már ott, hogy meg kell védeni meg vége lenne a vizsgaidőszaknak... :P:)
Since I have a lot of energy or maybe I have willpower to get over the exams, I started to make sense of one of the subjects I'm learning. It's a long and not really easy to understand type of subject so I hope I can do my best.

Mit csinál(ta)tok a hosszú hétvégén?
What have you done this weekend?
- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése