2012. április 3., kedd

Pici haul

Végre kellemes idő volt ma, és miután tesóm biztosított róla, hogy nem fogok megfagyni a hideg szélben, így a hirtelen ötletemtől vezérelve elmentünk sétálni, aztán pedig vásárolni. Tesómnak napszemüveget vadásztunk, én pedig körömlakkot szemeltem ki. Aztán velünk jött még egy két apróság is.
Finally, the weather was pleasant today, and after my sister told me that I won't freeze, we decided to go for a walk and have a little shopping. She wanted to buy sunglasses, while I wanted a nail polish. And a few other things came with us. :)

És fotóztunk is nektek, hogy megmutassuk milyen kellemes idő volt. Szeretem megörökíteni a dolgokat. Szeretem évek múlva is visszanézni, hogy jé de jó idő volt akkor, most meg milyen más minden. És van még egy képem tegnapról, akkor lakkoztam a körmöm újra és annyira tetszik a színe, hogy kattintottam párat nektek. Egy H&M lakkról van szó, pár hónapja próbáltam ki először a lakkjaikat és bejöttek.
Na, de elég voltam mára, nézzétek meg a képeket!
We also made pictures to show you the nice weather. I like taking pics. I like looking back years later to see how things changed. I also have a pic from yesterday, I had tried out my nail polish, from H&M. I like it pretty much.
It's enough of me for today, let's see the pictures I have for you!
Peppermint Fusion
Tesómmal elsétáltunk a Kőrösi sétányon




Aztán megnéztük a Szent László téri templomot is.


És végül, amit vettem.
I bought these
Egy she fekete csillámos körömlakk, mindössze 449 ft-ért. Még nem ismerem ezt a márkát, de nagyon megtetszett a színe. Elég alkalmi is, de én hordanám hétköznapokra is akár. Aztán essence szemhéjpúderecset, és szemöldökceruza. Furi, a szőkéknek valót vettem, de hát nem olyan sötét a hajam, hogy a barna kellett volna. És kipróbáltam, tényleg ez a jó szín.
A glittery nail polish from she (dm - drogeriemarkt), I like the colour (black...), also bought an eyebrow pencil, and a brush too.

4 megjegyzés:

  1. Jók lettek a képek! Az lakk tuti nagyon szépséges, kíváncsi vagyok rá. :D Ki is próbálnám, ha szabad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) én is kíváncsi vagyok a lakkra, természetesen megengedem majd. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszi! örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés